U UltraX Competitive Bodybuilder Lid sinds 20 aug 2006 Berichten 2.985 Waardering 10 20 jul 2007 #1 Ik vindt de serie al geweldig, nu hopen dat de film dat ook wordt. Klik om meer te lezen...
M MacB Monstrous Giant 10.000 berichten Lid sinds 2 jun 2007 Berichten 12.077 Waardering 6 20 jul 2007 #2 die is al een tijdje op Retail dvd uit hoor....heb em zelf al gezien (was wel lache..maar de serie is leuker)
die is al een tijdje op Retail dvd uit hoor....heb em zelf al gezien (was wel lache..maar de serie is leuker)
U UltraX Competitive Bodybuilder Lid sinds 20 aug 2006 Berichten 2.985 Waardering 10 20 jul 2007 Topic Starter Topic Starter #3 MacB zei: die is al een tijdje op Retail dvd uit hoor....heb em zelf al gezien (was wel lache..maar de serie is leuker) Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... In Us, maar hier komt uit in de bios. Daar was hij al in februarie in de bios. Ik neem aan dat hij hier nog niet in NL uit is aangezien hij nu pas in de bios komt.
MacB zei: die is al een tijdje op Retail dvd uit hoor....heb em zelf al gezien (was wel lache..maar de serie is leuker) Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... In Us, maar hier komt uit in de bios. Daar was hij al in februarie in de bios. Ik neem aan dat hij hier nog niet in NL uit is aangezien hij nu pas in de bios komt.