XXL Nutrition

Reparatie telefoonscherm

Gast 104861

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
377
Lengte
1m68
Massa
76kg
Gisteren viel mijn Nokia Lumia 1520 uit m'n hoesje en tot m'n verbazing is het scherm nu helemaal stuk. als ik op internet kijk zie ik dat de reparatiekosten rond de 200 euro liggen. is dit de goedkoopste optie? want ik hoorde ook dat je bijv in Groningen je scherm kon laten repareren bij een Turkse telefoonwinkel oid voor veel minder geld. of moet ik zelf een nieuwe display bestellen en die er zelf op zetten?

Zullen dbb'ers vast weten ;)

Als je het scherm bij een "turk" of andere winkel waar je het goedkoper kan doen in plaats van bij Nokia vervalt je garantie dus als er ooit dan wat gebeurd.. Tjaaa dan ben je ook fucked.

Volgende keer normale hoesje kopen ;)

OT: bestel zelf een scherm online en laat ergens voor 2 tientjes zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Volgende keer normale hoesje kopen ;)

OT: bestel zelf een scherm online en laat ergens voor 2 tientjes zetten.

ja had het hoesje ook bij een turk gekocht, hoekje brak af en ding klapte op de grond :( heb een site gevonden waarbij het display 75 euro kost. is dit scherm dan net zo goed als op de originele Lumia 1520? of een goedkopere ripoff?

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Als je het scherm bij een "turk" of andere winkel waar je het goedkoper kan doen in plaats van bij Nokia vervalt je garantie dus als er ooit dan wat gebeurd.. Tjaaa dan ben je ook fucked.

kan ik met die garantie ook m'n scherm laten repareren bij Nokia oid?

ja had het hoesje ook bij een turk gekocht, hoekje brak af en ding klapte op de grond :( heb een site gevonden waarbij het display 75 euro kost. is dit scherm dan net zo goed als op de originele Lumia 1520? of een goedkopere ripoff?

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

kan ik met die garantie ook m'n scherm laten repareren bij Nokia oid?

Ik denk niet dat valschade onder de garantie valt helaas.. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen en gewoon naar Nokia's klanten support bellen.

Alles valt onder garantie behalve waterschade.

Ik denk niet dat valschade onder de garantie valt helaas.. Maar je kan het natuurlijk altijd proberen en gewoon naar Nokia's klanten support bellen.

war moet ik zeggen dan? dat ik het zelf gedaan heb of dat een dronken vent dat ding uit m'n handen geslagen heeft tijdens uitgaan?

Bel eerst naar jouw provider vanuit andere nummer en stel je anders voor (indien nodig) en vraag wat ze vergoeden, zogenaamd jij wil naar hun overstappen bla bla bla.

Als je er eentje op internet besteld, kijk dan goed of je alleen het glas besteld, en niet inclusief een lcd scherm. Want ik neem aan dat het glas gebroken is en het scherm nog gewoon prima werkt.

Als je er eentje op internet besteld, kijk dan goed of je alleen het glas besteld, en niet inclusief een lcd scherm. Want ik neem aan dat het glas gebroken is en het scherm nog gewoon prima werkt.

ja het lcd werkt allemaal nog prima. op internet is zon scherm ongeveer 70 euro, dat is wel een redelijke prijs toch? of ligt het gemiddelde lager?

war moet ik zeggen dan? dat ik het zelf gedaan heb of dat een dronken vent dat ding uit m'n handen geslagen heeft tijdens uitgaan?

Cosmetische schade (dus gevallen) valt nooit onder een garantie, dit kan je dus uit je hoofd zetten.

Goedkopere schermen bij de turk zijn meestal kwalitatief niet het zelfde als die van nokia (Heeft met kwaliteitseisen te maken).

Terug
Naar boven