AndroidHealthClinic

request : pc beveiliging

Rebel_x

Freaky Bodybuilder
Waardering
17
Zoek de ideale pc beveiliging voor mensen die gewoon op internet willen zonder zich iets van firewalls en zijn instellingen aan te trekken.

Had gedacht aan Mcafee Enterprise of zoiets?

Iemand een link ? <Karma>

zonealarm suite, simpel maar zeer goed

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel zoiets waar alles in zit virusscanner, firewall , anti spyware..
zit in die zonealarm suite ook een virusscanner?

Je moet je wel iets van firewalls aantrekken aangezien de firewall van jou moet leren wélke progs het net op mogen en welke niet. Een programma dat dat zelf weet is niet verkrijgbaar, het is de user die moet laten zien wat z'n surfgedrag is en dús moet je met een firewall wel degelijk zelf de eerste periode wat regelen.

Rebel_x zei:
Ik bedoel zoiets waar alles in zit virusscanner, firewall , anti spyware..
zit in die zonealarm suite ook een virusscanner?

yep alles in één pakket, antivirus, firewall, antispyware, wireless lan enzo

probleem is die kleine gratis host sites met beperkte download limits zoals rapidshare.de . Als er betere mogelijkheden waren had je al een pakket binnen van mij of van iemand anders ;)

knal er een router tussen :D dan ben je in 1 keer klaar :)

Jopske zei:
probleem is die kleine gratis host sites met beperkte download limits zoals rapidshare.de . Als er betere mogelijkheden waren had je al een pakket binnen van mij of van iemand anders ;)

Ik heb een server volgestouwd met programma's maar een programma dat dát allemaal in zich heeft zou te log worden en is ook niet nodig. Ik ben een voorstander van 'licht en snel' dus geen bloatware die zo log als een olifant opereert zoals Norton.

Ik gebruik NOD32 met Outpost maar dan nog: Geen firewall werkt 'zomaar uit zichzelf'!! JIJ moet hem instrueren de eerste weken anders weet ie niet wat ie moet doen.

DBC01 zei:
Ik heb een server volgestouwd met programma's maar een programma dat dát allemaal in zich heeft zou te log worden en is ook niet nodig. Ik ben een voorstander van 'licht en snel' dus geen bloatware die zo log als een olifant opereert zoals Norton.

Ik gebruik NOD32 met Outpost maar dan nog: Geen firewall werkt 'zomaar uit zichzelf'!! JIJ moet hem instrueren de eerste weken anders weet ie niet wat ie moet doen.

Ik heb es een keer een trail versie van Outpost geprobeerd, maar het beviel me niet echt. Hij vond allemaal dingen die er niet waren, en dingen die er waren die vond hij niet :p . Zal wel een foute versie geweest zijn ;)

Maar om het probleem van de hosting space op te lossen raad ik iedereen aan om om te leren gaan met newsgroepen. Dan heb je een zo goed als onbeperkte upload ruimte, zonder download beperkingen (behalve als je een gierige Internet provider hebt :P ) . "Iemand iets nodig? No problemo ik up het wel naar een nieuws server voor je" Geen beperking van max 50mb of van 1x downloaden per uur ;)

Da's het punt Jopske: Voor je doorhebt als gemiddelde internetter hoe je Newsservers gebruikt ben je even verder. Ik heb 2 eigen servers met genoeg ruimte. Ik geef je een URL met password door en je haalt het er zo af: Da's dus bereikbaar zijn voor iedereen, jong, oud, beginner of gevorderde.

Zolang het Newsservers-gebeuren zo blijft zal er een drempel zijn.

DBC01 zei:
Da's het punt Jopske: Voor je doorhebt als gemiddelde internetter hoe je Newsservers gebruikt ben je even verder. Ik heb 2 eigen servers met genoeg ruimte. Ik geef je een URL met password door en je haalt het er zo af: Da's dus bereikbaar zijn voor iedereen, jong, oud, beginner of gevorderde.

Zolang het Newsservers-gebeuren zo blijft zal er een drempel zijn.

Ik zie die drempel eigenlijk niet. Je download een programma (iedereen kan dit), je vult een news server (ook niet iets heeeeel moeilijks ;) ) in en je bent klaar met het allermoeilijkste gedeelte ;) Er zijn zulke makkelijke programma's in omloop om het zo gebruikers vriendelijk te maken.

Hoe kom jij eigenlijk aan 2 eigen servers ;) De meeste servers die je ergens kan huren zijn duur en hebben een lage bandbreedte per maand. En ik zie jou toch aardig wat weg posten hierzo :D

zeg we gaan de ng's niet vervuilen hé :P

Jopske zei:
Ik zie die drempel eigenlijk niet. Je download een programma (iedereen kan dit), je vult een news server (ook niet iets heeeeel moeilijks ;) ) in en je bent klaar met het allermoeilijkste gedeelte ;) Er zijn zulke makkelijke programma's in omloop om het zo gebruikers vriendelijk te maken.

Hoe kom jij eigenlijk aan 2 eigen servers ;) De meeste servers die je ergens kan huren zijn duur en hebben een lage bandbreedte per maand. En ik zie jou toch aardig wat weg posten hierzo :D

Kwestie van goed zoeken :D

Wat de drempel betreft: Da's het hele punt. Ik heb me er 5 keer in verdiept.
4 keer kreeg ik geen of slechte verbinding en 1 keer liep m'n pc vol met ladingen tekst. Iemand die niet veel van dat soort zaken weet wil gewoon 'die film' van je hebben en niet eerst progs installeren, servers invullen en dan 907860678 pakketjes met bin files binnenslepen die correct an elkaar geplakt het hopenlijk doen. Bij mij krijg je waar je om vroeg: Film Y of album X, en dan heb ik geen downloadsnelheid van 1Mbit per seconde maar 'slechts' 500kb/s maar who cares of je die film vandaag om 4 uur of 6 uur hebt.

DBC01 zei:
Kwestie van goed zoeken :D

Wat de drempel betreft: Da's het hele punt. Ik heb me er 5 keer in verdiept.
4 keer kreeg ik geen of slechte verbinding en 1 keer liep m'n pc vol met ladingen tekst. Iemand die niet veel van dat soort zaken weet wil gewoon 'die film' van je hebben en niet eerst progs installeren, servers invullen en dan 907860678 pakketjes met bin files binnenslepen die correct an elkaar geplakt het hopenlijk doen. Bij mij krijg je waar je om vroeg: Film Y of album X, en dan heb ik geen downloadsnelheid van 1Mbit per seconde maar 'slechts' 500kb/s maar who cares of je die film vandaag om 4 uur of 6 uur hebt.
Ja je hebt gelijk, als je een eigen server hebt is het allemaal veel makkelijker voor zowel jezelf als voor degene die het bestand willen ;) . Maar niet iedereen heeft daar beschikking over, maar iedereen kan WEL gratis zijn gewenste spullen binnen halen zonder iemand met een eigen servertje ( of zelfs 2 ;) ) te kennen.

Terug
Naar boven