Fitness Seller

request - rick astley - NEVER GONNA GIVE YOU UP

limewire....

en anders heb ik hem vanavond voor je..

• Topic Starter Topic Starter
heb geen limewire hier schat van me.. vanavond dan.. trek je dat sexy zwarte jurkje aan?

never gonna give you up

never gonna let you down

never gonna suck roxxe's d*ck

and swallow

:rocker2:

Haha, shit, CLIPSE. Waar hebben ze jou mee op de kop geslagen van het weekend??

ik ga Bao Xishun op je afsturen hoor Nitric :mad:

Kan ik wel regelen, even geduld. Maar waarom moet je dat waardeloze nummer eigenlijk hebben?

Ok, ik geef toe ik vond het ook best een leuk nummer toen ik 17 was of zo. Damm ze hadden me moeten afschieten toen.

vind ik ook :D

wat is dit trouwens अहिंसा

Ahimsa, Eclipse. Zoek maar op.

heb em op mn pc staan.... dus

haha dat gay nummer? :roflol:

one hit wonder Rick Astey.

leuke marketing verhaal zat er toen achter. Zo genaamd was hij degene die voor de koffie moest zorgen bij de platen maatschappij... TOTDAT hij ineens ging zingen. wow, onze koffiejongen kan zingen :eek: wat een wonder!! dikke hit!! en toen was het ...overrrrr.

Stock, Aitken and Waterman. Ook al heeft Astley in die tijd nog wel wat meer hits gehad, alleen niet met hetzelfde succes als dit nummer.

Hij ziet er nu zo uit :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stock, Aitken and Waterman. Ook al heeft Astley in die tijd nog wel wat meer hits gehad, alleen niet met hetzelfde succes als dit nummer.

idd, wel wat nummertjes maar niet zo'n hit als "never gonna give you up"

het grappige was dat iedereen in dat marketingverhaal trapte :p

Ach ja van Milli Vanilli dachten velen ook dat die gasten het zelf zongen. 1 van die gasten is roemloos gestorven door drugs en alcohol na meerdere zelfmoordpogingen.

Ach ja van Milli Vanilli dachten velen ook dat die gasten het zelf zongen. 1 van die gasten is roemloos gestorven door drugs en alcohol na meerdere zelfmoordpogingen.

was die niet uit het raam van zijn hotel gesprongen? anyway, toen ik een kleine uk was, vind ik milli vanilli helemaal de bomb :D

Terug
Naar boven