AndroidHealthClinic

[request] serial windows 98 SE

bikerbabe

Ripped Bodybuilder
10 media-items
Waardering
39
Hallo,

k heb nog een oud peeceetje hier thuis staan dat bedoeld is voor men ouders om op te werken en dat dingetje heeft eens dringend een format nodig, nu heb ik wel nog een originele cd van windows, maar geen serial. Iemand die me kan helpen? Thanx!

windows 98 second edition

qh89y-fpw39-9pcq3-pp6b4-bytxz
FYYHD-JFC43-7YFVK-DV934-89378
HX9MP-68JPP-HK2FX-DQF8Q-KW89D

1 van deze zou moeten werken

• Topic Starter Topic Starter
de laatste werkt! bedankt!!!

k dacht dat dit vanzelf zou gaan... amaai men voeten...
hij vind super veel bestanden niet op de windows-cd (die nochtans origineel is) dus ik kan niets installeren of uitvoeren :mad:
k kruip men bed in en k gaan slapen, morgen een nieuwe dag :(

bikerbabe zei:
k dacht dat dit vanzelf zou gaan... amaai men voeten...
hij vind super veel bestanden niet op de windows-cd (die nochtans origineel is) dus ik kan niets installeren of uitvoeren :mad:
k kruip men bed in en k gaan slapen, morgen een nieuwe dag :(

origineel zegt niets. ;)

controleer de cd even op krasjes ed. kan zijn dat deze gewoon mat geschuurd is van het gebruiken etc.

mogelijkerwijs is de disk van de pc kapot of kapot aan het gaan. dan kan de cd de tijdelijke bestanden niet goed wegschrijven, en zal de installatie falen.
is de schijf leeg ? netjes geformatteerd met een win98 floppy?

Wat je kan proberen :

Formatteer de harddisk
Start op met een windows 98 opstartfloppy met cd ondersteuning
maak een directory aan op de lege disk, genaamd cabs.
kopieer vaanf de cd, in de map win98\cabs (dacht ik is alweer even geleden) de bestanden (ong 130 mb) naar c:\cabs
start de setup vanaf de harddisk (dus vanuit c:\cabs\setup.exe )

Ik heb hetzelfde probleem laatst gehad bij mijn vriendin en bij haar bleek dat haar werkgeheugen beschadigt was. Dus nieuwe kopen als dat het geval is. (als het een oud ding is, is de kans groter dat je nieuw geheugen moet kopen)

t is me gelukt hoor, gewoon nog eens opnieuw gedaan en de pc opgestart zonder dat alle randapparatuur eraan hing, ging al veel beter toen :) nu nog n oude office vinden, een anti-virus en men oudjes kunnen weer met de pc spelen

Terug
Naar boven