Fitness Seller

Respect

timetje3

Cool Novice
Waardering
0
HEY MEDE-BB ERS :p

IK WIL GEWOON FF KWIJT DAT DIT TOCH HET BESTE FORUM IS VOOR DE NEDERLANDSE BODYBUILDERS ER IS HIER ALTIJD SUPER VEEL ADVIES

DIE TOCH HEEL WAT VERSTAND HEBBEN VAN HET "wonder spuitje/pilletje"

gewoon respect voor jullie (Y)

greetzz
......................LOL............... :D

Ik ben al op meerdere boards geweest maar dit is de enigste waar ik ben blijven hangen....kom niet vaak meer op de andere.

Btw...er bestaan geen wonderpillen/spuiten, maar dat ff terzijde.

• Topic Starter Topic Starter
tja owkey ,dit is mischien toch verkeerd uitgedrukt maar, je weet wat ik ermee bedoel ....

greetz

als je denkt dat je dit karma opleverd forget it :D maar bedankt! ik weet dat ik geweldig ben :D

:haha: :haha:

ff ontopic: ik vind dit forum ook super :cool:

timetje3 zei:
HEY MEDE-BB ERS :p

IK WIL GEWOON FF KWIJT DAT DIT TOCH HET BESTE FORUM IS VOOR DE NEDERLANDSE BODYBUILDERS ER IS HIER ALTIJD SUPER VEEL ADVIES

DIE TOCH HEEL WAT VERSTAND HEBBEN VAN HET "wonder spuitje/pilletje"

gewoon respect voor jullie (Y)

greetzz
......................LOL............... :D
Tnx bro altijd leuk om te horen ...................... ok ok je krijgt je karma goed? :D

• Topic Starter Topic Starter
kijk een karma is altijd leuk om te krijgen bedankt man

thnx admin

greetz

We rock!!!

:rocker: :rocker: :rocker:

ik weet geen kont af van de AS, maar ik voel me wel ff aangesproken :D

maareh, ik geef je ff een goed advies nu: als het dieeten etc. niet zo goed meer gaat moet je gewoon de spuit erin douwen. Dat werkt bij mij wel altijd. Ik train nu al een half jaar en eet nog gewoon patat enso maar ben toch al zo'n 15 kg zwaarder.
Dus niet luisteren hoor naar al die mensen op dit board die denken er verstand van te hebben.

;)

ik weet geen kont af van de AS, maar ik voel me wel ff aangesproken

maareh, ik geef je ff een goed advies nu: als het dieeten etc. niet zo goed meer gaat moet je gewoon de spuit erin douwen. Dat werkt bij mij wel altijd. Ik train nu al een half jaar en eet nog gewoon patat enso maar ben toch al zo'n 15 kg zwaarder.
Dus niet luisteren hoor naar al die mensen op dit board die denken er verstand van te hebben.

Ow dus jij bent van die mensen die het snel opgeven!trouwens ik denk dat mensen die hier over voeding en steroiden praten niet zomaar wat zeggen, of ze hebben het ergens gelezen of ze weten uit eigen ervaring wat werkt en wat niet!
Niet dat ik voor ze opkom of zo(**** hun) maar ze weten heus wel waar ze over praten.
Gelijk een spuit in je kont douwen lijkt me geen goed idee, is niet altijd de oplossing!
Wat als ik 8 maanden zou trainen en een of ander slaapstoornis heb waardoor ik niet kan slapen en dus niet groeien, moet ik dan gelijk spuiten?

louis zei:
Ow dus jij bent van die mensen die het snel opgeven!trouwens ik denk dat mensen die hier over voeding en steroiden praten niet zomaar wat zeggen, of ze hebben het ergens gelezen of ze weten uit eigen ervaring wat werkt en wat niet!
Niet dat ik voor ze opkom of zo(**** hun) maar ze weten heus wel waar ze over praten.
Gelijk een spuit in je kont douwen lijkt me geen goed idee, is niet altijd de oplossing!
Wat als ik 8 maanden zou trainen en een of ander slaapstoornis heb waardoor ik niet kan slapen en dus niet groeien, moet ik dan gelijk spuiten?
Euh, ooit al gehoord van ...

I
R
O
N
I
E

:rolleyes:

ok ok ik geef toe, ik ben wel eens grappiger uit de hoek gekomen :D

trouwens....mensen met een slaapstoornis moeten sowieso spuiten ;)

louis zei:

Ja bij voorkeur 1,5 gr heroine, dat moet helpen. :D

Mijn bicepsbal verbaast nog altijd velen, men rekent mij welhaast tot de bicepsuelen...

Nou ok, het enigste wat hiermee bedoel is dat je niet meteen hoeft te spuiten als het niet wil lukken met spieren opbouwen!
Ik hoop dat jullie mij begrijpen en boogie leuke handtekening!Echt!

Terug
Naar boven