byou1988
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Lengte: 174 cm
Leeftijd: 22 jaar
Februari 2008 @ 63kg begonnen met fitness (alleen apparaten, heel weinig en ongezond eten en onregelmatig trainen).
Eind oktober 2008 dit forum ontdekt, november begonnen met BB @ 65kg (losse gewichten, goede voeding (clean-bulk) en 3/4x per week trainen)
Maart 2009 @ 75 kg begonnen met cutten voor 3 maanden. Resultaat 69kg, droog, en weinig massa over..
Hierna weer (clean)bulken met als resultaat mei 2010 85,5kg.
Begin mei tot eind juni (vandaag) gecut. Resultaat 80kg.
Foto's vanmorgen vroeg geschoten (net uit bed, alleen nog shake binnen).
Nu nog 1 maand proberen nog wat droger te komen staan zonder gewicht te verliezen door iets hoger in kcal (weer iets lager in eiwit en iets hoger in koolh.) te gaan zitten en proberen intensiever te trainen dmv supersets ed (UB-LB), en cardio erna blijven doen.
Begin augustus op vakantie, daarna weer clean bulken tot 90+kg
Nu hoor ik graag van jullie wat beter kan (ja poseren kan ik dus echt niet
).
Zelf denk ik dat vooral bovenkant borst en triceps beter kunnen.
En overal mag natuurlijk nog meer massa op..
Leeftijd: 22 jaar
Februari 2008 @ 63kg begonnen met fitness (alleen apparaten, heel weinig en ongezond eten en onregelmatig trainen).
Eind oktober 2008 dit forum ontdekt, november begonnen met BB @ 65kg (losse gewichten, goede voeding (clean-bulk) en 3/4x per week trainen)
Maart 2009 @ 75 kg begonnen met cutten voor 3 maanden. Resultaat 69kg, droog, en weinig massa over..
Hierna weer (clean)bulken met als resultaat mei 2010 85,5kg.
Begin mei tot eind juni (vandaag) gecut. Resultaat 80kg.
Foto's vanmorgen vroeg geschoten (net uit bed, alleen nog shake binnen).
Nu nog 1 maand proberen nog wat droger te komen staan zonder gewicht te verliezen door iets hoger in kcal (weer iets lager in eiwit en iets hoger in koolh.) te gaan zitten en proberen intensiever te trainen dmv supersets ed (UB-LB), en cardio erna blijven doen.
Begin augustus op vakantie, daarna weer clean bulken tot 90+kg

Nu hoor ik graag van jullie wat beter kan (ja poseren kan ik dus echt niet
).Zelf denk ik dat vooral bovenkant borst en triceps beter kunnen.
En overal mag natuurlijk nog meer massa op..
Laatst bewerkt:

)