AndroidHealthClinic

revenge

Bezoekers in dit topic

maar wanneer moet ik nou innnemen?
op trainingsdagen na opstaan en 45 min voor training en op non-trainingsdagen na opstaan en voor slapen gaan?
 
Ik neem het altijd direct na het trainen in, samen met dextro juice en whey (van xxl). Half uur a 3 kwartier laten neem ik dan een echte maaltijd. Je zou het eventueel ook nog 's ochtens direct na het opstaan kunnen nemen.
 
maar op de verpakking staat heel iets anders? Neem 45 min. voor een workout een serving op een lege maag en 6 tot 8 uur daarvoor ook een serving op een lege maag.....
 
Kan zijn omdat dan de pot sneller op gaat (volgens die omschrijving), terwijl brutez zegt dat hij er op zijn manier ook goed op gaat lijkt het mij het proberen wel waard. want zo goedkoop is het niet om het in te nemen terwijl het eigenlijk onnodig is.
 
Met supps is het inderdaad ooit lastig. Wat voor de een werkt hoeft voor de ander natuurlijk niet te werken. Ook spreken onderzoeken elkaar soms tegen. Je moet toch een beetje zelf proberen uit te vinden hoe het voor jou werkt. Ik neem bijna niets in zoals het op de pot staat. Op glutamine bijv. staat 3 a 4 maal daags 5 gram, ik neem 20 gram voor het slapen gaan.

Zo is het ook met revenge. Probeer het een beetje uit. Als je vind dat alleen na de training te weinig is, of je resultaten vallen tegen kan je het natuurlijk altijd nog 's ochtens toevoegen.
 
dit product kan je gewoon door blijven gebruiken het hele jaar door?
of is het ook beter om te stoppen na een maand en dan een maandje w8e voordat je er weer aan begint (zoals bij creatine)?
 
In dit product zit ook creatine in.
 
ja dat heb ik gelezen.. maar mijn vraag was of dit betekent dat je dit product niet het hele jaar door kan gebruiken omdat het nergens staat vermeld op bijv de site van xxlnutrition
thx
 
lijkt me wel logisch dan ja. Echter zijn er genoeg jongens die creatine het hele jaar door naar binnen knallen hoor
 
juist omdat er creatine in zit denk ik van niet.
 
Je zou creatine (dus ook revenge) het hele jaar door kunnen gebruiken. Ik zelf gebruik het altijd maximaal 6 weken. Juist dan merk je er ook echt iets van. Kracht neemt toe, gewicht neemt toe, etc. Na ongeveer 6 weken vind ik dat je altijd een beetje verzadigd bent als het ware. Dan is het beste er wel van af. Dan kan je er dus eigenlijk net zo goed mee stoppen. Dan probeer je vast te houden wat je gewonnen hebt. Lukt me meestal vrij aardig, op een beetje vochtverlies na dan. Als je dan na een paar weken of maanden weer begint krijg je weer diezelfde pomp terug. Dan merk je dus weer dat je bezig bent. Is ook goed voor je motivatie enz. Ga je weer wat haarder trainen. En het is natuurlijk ook een stuk goedkoper om het maar 2 keer 6 weken per jaar te doen :D
 
Je lichaameigen aanmaak moet ook weer op gang komen fosforcreatine heet dat,daarom ook beter een pauze nemen.

harembib
 
harembib zei:
Je lichaameigen aanmaak moet ook weer op gang komen fosforcreatine heet dat,daarom ook beter een pauze nemen.

harembib
Je lichaam blijft altijd evenveel creatine aanmaken, (1gr) ongeacht wat er uit voeding binnenkomt. Bestaat een onderzoek over.

Je kan creatine heel het jaar door blijven gebruiken zonder nadelen.
 
Big_T zei:
Je kan creatine heel het jaar door blijven gebruiken zonder nadelen.

Ik ken iemand en die kreeg echt een dikke en opgeblazen hoofd van creatine te lang gebruiken (tenminste hij zegt dat het daardoor kwam). Ik weet niet of het waar is, maar je kunt toch wel zeggen dat het beter is om creatine niet het hele jaar door te gebruiken, ivm wat brutez omschrijft. Je lichaam went eraan dus heeft het niet hetzelfde effect wanneer je het b.v. 6 weken wel, 6 weken niet gebruikt.
 
De fabricanten van creapure SKW te Duitsland deden ook onderzoek en weerlegt jouw mening.
Zelf alle andere fabricanten van creatine preparaten geven advies om on and off periode te volgen.
Soms word er wel door finaciele aspecten vanwege verkopers, advies gegeven om gans het jaar door een supplement te gebruiken.
Men kan "alles" een gans jaar door nemen,dit wil niet zeggen dat dit ook goed is.
Eigenaanmaak is bij iedereen variabel.

harembib
de wolf in de schaapsvel

Sponsors : the people, knowledge is power for to the people
 
onderzoeken of niet, het lijkt me gewoon beter voor je lichaam om niet het ganse jaar
door creatine te slikken, daar moet ik geen wetenschapper voor zijn.
 
Back
Naar boven