MuscleMeat

Reverse hyper

Pjay

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m88
Massa
92kg
Heeft iemand ervaring met die van strengthshop? Of weet iemand er toevallig ergens 1 staan die uit te proberen valt?

Of als niemand hier ervaring mee heeft, weet iemand een echte van westside ergens staan?

Ben namelijk aan het twijfelen om er eentje aan te kopen voor mezelf maar heb tot nu toe enkel ervaring met de rogue versie. Maar om deze laten over te komen betaal ik evenveel verzendkosten dat het apparaat kost. Dan liever die van strengthshop of de pro versie van westside.

ik weet wel dat strengthshop over het algemeen goede kwaliteit spullen heeft.

Ik heb er 1 staan van Strength Shop; het is een heel mooi ding van zware kwaliteit; moeilijk om in Europa er 1 te vinden die een betere prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Ik kan er alleen niet mee trainen; als ik hem gebruik bouwt er zoveel druk dat ik er letterlijk hoofdpijn van krijg.

Heb er iemand anders op laten trainen die niet vet is en die heeft precies hetzelfde.
We hebben het op verschillende manieren geprobeerd maar kregen geen techniek voor elkaar waar dat niet gebeurd.

Nu hoeft dat nog niets te zeggen want we kunnen het gewoon fout doen.
Met de Reverse Hyper van Rogue had ik het niet, al werd ik toen begeleidt door Shane Sweatt ;)

Een andere leuke optie is: http://watsongym.co.uk/
Sinds kort de Europese supplier van Westside Barbell; zit je zeker niet fout.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er 1 staan van Strength Shop; het is een heel mooi ding van zware kwaliteit; moeilijk om in Europa er 1 te vinden die een betere prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Ik kan er alleen niet mee trainen; als ik hem gebruik bouwt er zoveel druk dat ik er letterlijk hoofdpijn van krijg.

Heb er iemand anders op laten trainen die niet vet is en die heeft precies hetzelfde.
We hebben het op verschillende manieren geprobeerd maar kregen geen techniek voor elkaar waar dat niet gebeurd.

Nu hoeft dat nog niets te zeggen want we kunnen het gewoon fout doen.
Met de Reverse Hyper van Rogue had ik het niet, al werd ik toen begeleidt door Shane Sweatt ;)

Een andere leuke optie is: http://watsongym.co.uk/
Sinds kort de Europese supplier van Westside Barbell; zit je zeker niet fout.

Had al contact gehad met watson. Daar zou ik hem kopen als ik voor de pro zou gaan. Vind het alleen een beetje k*t om zoveel geld neer te tellen zonder hem eens geprobeerd te hebben.

Van waar ben je in Nederland. Als je het goed zou vinden zou ik hem wel eens willen uitproberen en als hij voor mij wel werkt en jij wil hem kwijt, dat ik hem dan van je overneem

Had al contact gehad met watson. Daar zou ik hem kopen als ik voor de pro zou gaan. Vind het alleen een beetje k*t om zoveel geld neer te tellen zonder hem eens geprobeerd te hebben.

Van waar ben je in Nederland. Als je het goed zou vinden zou ik hem wel eens willen uitproberen en als hij voor mij wel werkt en jij wil hem kwijt, dat ik hem dan van je overneem

Ik woon zelf in Duitsland (over de grens in Ootmarsum).
Van mij mag je langs komen, ik wil hem verkopen voor 300 euro maar heb hem al aan m'n gym beloofd.

Ik woon zelf in Duitsland (over de grens in Ootmarsum).
Van mij mag je langs komen, ik wil hem verkopen voor 300 euro maar heb hem al aan m'n gym beloofd.

Heb net gekeken, is voor mij te ver helaas. Prijs was geen probleem geweest als het niet doorging met je gym.
Toch bedankt!

Geen probleem; ik hoop dat je er 1 van Watson neemt en ons vertelt hoe hij is ;)

Ik deel even mee dat ik de rogue reverse hyper heb besteld.

Heb hem afgelopen weekend kunnen uitproberen op een seminar en hij is me goed bevallen.

Bij interesse kan ik in de toekomst wel een review plaatsen.

Damn, gaat dat niet heel duur uitvallen met doane en die sjit?

Terug
Naar boven