XXL Nutrition

Revolutions

88ja

Competitive Bodybuilder
Waardering
201
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Iemand ervaring met de leverransier Revolutions?
[Link niet meer beschikbaar]

Weet iemand of de producten werken?

doeg

Ja met "CRACK" prima spul :cool:
over welke supps heb je het ?

• Topic Starter Topic Starter
Heb zelf Insu-stim staan, 6 capsulles gebruikt.
Had toen nog niet het idee dat het werkte, ben na die 6 gestopt omdat ik daar mijn redens voor had.
Merkte wel dat mijn conditie minder werd.

bedankt voor de snelle reactie

Heb zelf Insu-stim staan, 6 capsulles gebruikt.
Had toen nog niet het idee dat het werkte, ben na die 6 gestopt omdat ik daar mijn redens voor had.
Merkte wel dat mijn conditie minder werd.

bedankt voor de snelle reactie

hehe, en dat werkt nu weer totaal niet. Die pre-workout crack schijnt idd wel goed te zijn, maar erg sterk gedoseerd.

veel plezier met de zoekfunctie.

Heb Crack gebruikt als pompproduct. dat spul is hevig!
Er zit ook Creatine in. dus ik gebruikte het als volgt:
4 weken op en 3 weken af creatine
in de 4 weken dat ik wel creatine (normaal 2 schepjes met water) gebruikte, gebruikte ik ook crack van revolutions(2 schepjes met water)
in de 2 weken dat ik ook crack gebruikte, halveerde ik de dosering creatine naar 1 schepje direct na de training.

Crack werkt gewoon echt als een tierelier! maar zeker de eerste paar keer zijn het hevigst. na 2 weken gebruik merk ik er een stuk minder van. vandaar een pauze van 3 weken en dan kan ik er gewoon weer kei en kei hard tegenaan!

mvg,

Heb Crack gebruikt als pompproduct. dat spul is hevig!
Er zit ook Creatine in. dus ik gebruikte het als volgt:
4 weken op en 3 weken af creatine
in de 4 weken dat ik wel creatine (normaal 2 schepjes met water) gebruikte, gebruikte ik ook crack van revolutions(2 schepjes met water)
in de 2 weken dat ik ook crack gebruikte, halveerde ik de dosering creatine naar 1 schepje direct na de training.

Crack werkt gewoon echt als een tierelier! maar zeker de eerste paar keer zijn het hevigst. na 2 weken gebruik merk ik er een stuk minder van. vandaar een pauze van 3 weken en dan kan ik er gewoon weer kei en kei hard tegenaan!

mvg,

ja joh, wondermiddel. Wat overdreven weer, 3 caps caffeine en je zal ook flippen.

Crack deed bij mij niet veel, alleen een kleine kracht toename.
Je zult dat zelf moeten testen:)

de whey natuurlijk..die kent bijna iedereen. zal het kort houden: zeer tevreden. niet iedereen deelt deze mening maargoed. revolutions whey coconut

pompproducten zijn ook voor iedereen anders.
Daarnaast heb ik een vraag. weet iemand meer over de andere producten van revolutions?
zoals: Humanobol, endo-stim of testo-sting?!

mvg,

Op body en fit shop kun je lezen wat de producten ongeveer zouden moeten doen.
En de reviews hier op DBB kunnen interessant zijn:)

Op body en fit shop kun je lezen wat de producten ongeveer zouden moeten doen.
En de reviews hier op DBB kunnen interessant zijn:)

Thanks ik zal eens een kijkje nemen! op het forum is het moeilijk zoeken ondanks de zoekfunctie! groeten

hahaha, al die 'stim' producten zijn in mijn ogen onzin, maar wie weet doen ze voor iemand hier wat ze beloven te doen. Zijn veel reviews over, allemaal niet zo positief.
Moet er wel bijzeggen dat ze onlangs alle producten hebben vernieuwd dus geen idee hoe die werken.
Crack is goed te doen, de whey ook

hahaha, al die 'stim' producten zijn in mijn ogen onzin, maar wie weet doen ze voor iemand hier wat ze beloven te doen. Zijn veel reviews over, allemaal niet zo positief.
Moet er wel bijzeggen dat ze onlangs alle producten hebben vernieuwd dus geen idee hoe die werken.
Crack is goed te doen, de whey ook

Ik hoorde ook inderdaad dat de whey goed is. heb het is flink doorgelezen. maar wat doet die whey nu dan zo extra? groeten

Wie zegt gelijk dat het totaal niet werkte?
Ben om een hele andere reden gestopt ermee.
Als je de reviews even d'r op na zou gaan, zou je tot de conclusie komen dat je beter revo products links kan laten liggen.
Crack heb ik ooit eens een sample van gebruikt, maar zoals Stefan zegt kun je net zo goed 3 caps caffeine innemen.

//

Laatst bewerkt:
ja uit de reactie's te lezen blijkt inderdaad dat ik geen producten meer zal bestellen van revolutions.

Bedankt voor de reactie's.

Terug
Naar boven