AndroidHealthClinic

RHCP concert!

Var

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben gister dus naar het concert van Red Hot Chili Peppers in Amsterdam Arena. Om 13:40 met de trein gegaan en na een lange reis in amsterdam aangekomen. Het was nog niet al te druk toen we er waren maar na een tijdje begon het vol te lopen, het duurde even voordat de RHCP zelf voorkwamen (kleine bandjes eerst en lang wachten) maar toen ze eenmaal begonnen was het helemaal top.

De hele zaal zat vol en de sfeer was super, zoals altijd speelde ze natuurlijk goed live. :thumbup:

Iemand anders hier nog heen geweest ?

Laatst bewerkt:
Ziet er wel druk uit inderdaad, hoe was het geluid daarboven eigenlijk?
enne:

-Speelde ze lang?
-Van welke albums het meest?
-En ziet Frusciante er al wat minder junkerig uit ? Wat zag die gozer eruit zeg, met z'n solo album, damn! :nut:
-Doen ze niet moeilijk met camera's?

Sorry hoor :D maar ben wel benieuwd, laatste keer gezien naast de jaarbeurs in Utrecht, was Californication tour volgens mij, was ook wel lachen, maar die hal had ook de acoustiek van een schoene doos :twitch:

Heb deze keer maar overgeslagen, niet zo'n slimme keus zeker?

Doe mij maar een feessie zoals als Sensation (black) in de Arena, verder wil ik er niet eens komen!!

Hey ziet r tof uit bro! Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van tribune plaatsen. Was het geluid wel een beetje te doen?

• Topic Starter Topic Starter
Ja geluid was top, ik kan zelf ook niet zo goed blijven zitten daarom ben ik maar bij de rand gaan staan. Volgende keer wil ik ook zeker staanplaatsen hebben, ook al zijn die 2x zo duur.
Ze speelden zo ongeveer 2uur lang en begonnen met alle bekende nummers, can't stop, under the brigde, fortune faded, etc.

Ze sloten af met otherside.
Frusciante zag er nu wel redelijk normaal uit :P , deed wat coole gitaarsolos.

Ik ben niet speciaal fan van deze band, maar vind de muziek wel erg goed, en dit concert was helemaal vet, als ze volgende keer in NL komen zal ik er zeker zijn.

Laatst bewerkt:
Filmpje is ook wel vet! Ziet r wel massaal uit :)

Terug
Naar boven