AndroidHealthClinic

Ric Drasic Over AAS in de Golden Era

Shugga

Advanced Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m97
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
Ik vond dit zeer interresant, halfverwege het filmpje heeft hij het over AAS in de golden era. Voor wie Ric niet kent, hij trainde bij Gold's met Arnold en Katz etc.

Hij claimt dat ze in die tijd zo'n 30mg dbol per dag slikten, en dat ze daar keihard op gainde, hij claimt dat gear tegenwoordig nep is.

Wat denken jullie hierover? Ik dacht dat Ric redelijk betrouwbaar is, klopt zijn verhaal?

http://www.youtube.com/watch?v=kKFkOWGcnpY&feature=plcp

Zelf is het "praktisch" onmogelijk om te weten hoeveel er in elk flesje steekt.

Er zijn wel labresultaten op het forum.. Zien die echt ? Geen flauw idee.

Maak je resultaat ? Ga daar verder op ..

Het begint toch ergens met het vertrouw van je leverancier altijd.

• Topic Starter Topic Starter
Zelf is het "praktisch" onmogelijk om te weten hoeveel er in elk flesje steekt.

Er zijn wel labresultaten op het forum.. Zien die echt ? Geen flauw idee.

Maak je resultaat ? Ga daar verder op ..

Het begint toch ergens met het vertrouw van je leverancier altijd.

Dat is waar ja, toch vreemd he, AAS worden verboten (want gevaarlijk etc.) en vervolgens neemt het risico alleen maar toe, want de productie word nu gedaan door twijfelachtige figuren t.o.v. apotheken. Dingen verbieden schiet echt niet op :)

Vind het wel vreemd dat tegenwoordig iedereen dbol only kuurtjes afraad want "je houdt er toch niks aan over", maar in die tijd ging iedereen er als een speer op... en nakuren kenden ze toen nog geeneens!

Tuurlijk zal er neppe gear tussen zitten, maar je kan nog makkelijk aan goede dbol komen hoor...

• Topic Starter Topic Starter
Vind het wel vreemd dat tegenwoordig iedereen dbol only kuurtjes afraad want "je houdt er toch niks aan over", maar in die tijd ging iedereen er als een speer op... en nakuren kenden ze toen nog geeneens!

Tuurlijk zal er neppe gear tussen zitten, maar je kan nog makkelijk aan goede dbol komen hoor...

Volgens Ric komt dat dus omdat de Dbol van vroegah van farmaceutische kwaliteit was, iets wat nu (volgens hem) niet meer te krijgen is. Ik weet ook niet of dat klopt, maar hij heeft wel een goede reputatie over het algemeen.

Ik volg Ric al een tijdje via facebook.
Hij Is er behoorlijk actief, en beantwoord ook vragen, best leuk van iemand die met de grote namen trainde en zelfs nu ook nog traind, ook samen met Robby robinson die al halverwege de 60 is en er behoorlijk goed bijstaat.

Ik denk dat Ric wel te vertrouwen is met wat hij zegt, en hij er ook veel vanaf weet.

Zou mij niks verbazen dat er in die jaren 60/70/80 de middeltjes net even anders waren dan dat het nu is, omdat alles deze tijd veel commercieler is dan toen.

Maar dat zullen we nooit zeker weten.
Blijft wel leuk om de verhalen van toendertijd te lezen en te horen

Dat is waar ja, toch vreemd he, AAS worden verboten (want gevaarlijk etc.) en vervolgens neemt het risico alleen maar toe, want de productie word nu gedaan door twijfelachtige figuren t.o.v. apotheken. Dingen verbieden schiet echt niet op :)
gaat er ook om dat als ze het vrij verkrijgbaar maken er misschien wel 20x zoveel mensen ana's doen zoniet meer

Terug
Naar boven