XXL Nutrition

Riem gezocht!!

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Ik zoek een riem als hieronder, maar dan voor dames

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voordeel van zo'n riem is dat je geen flap hebt hangen, want die zit aan de achterkant. Aan de achterkant van de gesp zit een knopje welke je in het riemgaatje prikt. Blijft super zitten.

Maar... ik kan deze riemen alleen voor heren vinden. En ik moet er 1 in dames versie hebben (nee niet voor mij, ugh)..

Wie o wie kan me helpen. Heb als stad en land en www afgezocht, maar niks...

• Topic Starter Topic Starter
hehe ja anders was het makkelijk geweest. Heb 2 van die riemen ;) Maar wil er een voor mijn vrouwtje kopen (die heeft de schurft aan die flappen), maar dan kan ik natuurlijk niet met een herenriem aan komen kakken ;)

roze spuitbus ???

Zoeits dus, maar deze is ****ing lelijk haha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij bestaan ze niet en heb je een gat in de markt gevonden :p

hehe ja anders was het makkelijk geweest. Heb 2 van die riemen ;) Maar wil er een voor mijn vrouwtje kopen (die heeft de schurft aan die flappen), maar dan kan ik natuurlijk niet met een herenriem aan komen kakken ;)

Sinds wanneer ben jij aan de vrouw!?!?

Ik heb een keer een dergelijke riem gekocht op de markt bij de riemen-boer. (voor bij mijn nette pak)

hmmm vind niet wat ik zoek daar marjolein.. :( het betreft trouwens wel een jeansriem..

Ok, Haarlem heb je dus al gehad. A'dam geweest?

nee, maar het liefst doe ik het online, want krijg het altijd spaansbenauwd in winkels. Plus dat ik heeeeel weinig tijd heb om "even" amsterdam in te duiken..

nee, maar het liefst doe ik het online, want krijg het altijd spaansbenauwd in winkels. Plus dat ik heeeeel weinig tijd heb om "even" amsterdam in te duiken..

Misschien toch wat meer moeite doen voor 'die ene ware'? ;)
Komaan man, da's weer een extra beurt en hele hoop goeie punten als je haar vertelt hoeveel moeite je hebt moeten doen!

Misschien toch wat meer moeite doen voor 'die ene ware'? ;)
Komaan man, da's weer een extra beurt en hele hoop goeie punten als je haar vertelt hoeveel moeite je hebt moeten doen!

Of je nou het hele net afspeurt naar iets wat je waarschijnlijk toch niet kan vinden is al een hoop moeite opzich. Nogmaals ik heb geen tijd om amsterdam in te duiken.. Ik werk de hele week (op woensdag na, maar dan ben ik met mijn vrouwtje) en in het weekend. Tijd is er dus niet ;) Ook al zou ik het willen. En ik doe al genoeg moeite voor d'r hoor, maar je maar niet druk :D

Zolang je maar een 'beloning' krijgt ;)

hahahaha ik heb heeeelemaaaaaal niks te klagen hoor...

maar ontopic weer, ik moet een riem! :D

Terug
Naar boven