AndroidHealthClinic

Riem

Gamemaniak

Competitive Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m88
Massa
90kg
Nu ben ik op zoek naar een powerlift of halterriem, maar waar kan ik deze het beste halen? Liefst zou ik hem op internet bestellen, ze verkopen ook wel riemen bij ons in de sportschool maar dat zijn van die cheapass stoffen dingen.

Even searchen op powerlift belt of dergelijke dan vind je er genoeg topics over.

Neen . Let er wel op dat ie niet breder is dan 10 cm en dikker dan 1 cm geloof ik ...

Ja die is goed.

Wat wil je eigenlijk met die riem ? Ik bedoel je bent 17.. nu zijn er hele sterke jongens van 17, maar wat zijn jouw stats en doelen ? (niet lullig bedoeld hoor)

• Topic Starter Topic Starter
Wat wil je eigenlijk met die riem ? Ik bedoel je bent 17.. nu zijn er hele sterke jongens van 17, maar wat zijn jouw stats en doelen ? (niet lullig bedoeld hoor)
Ik snap je punt, vind bodybuilding en powerlifting allebei leuk probeer een beetje een middenweg te zoeken, riem is alleen voor als ik heel zwaar ga, niet voor als ik train;) En mijn stats btw: 130 kg dl 1 rm niet tot het uiterste gegaan en is al een aantal maand geleden, squat ben ik nu aan het opbouwen zit op 70 kg, want heb problemen gehad met mijn hamstring.

Terug
Naar boven