MuscleMeat

Rij-instructeur haalt uit met honkbalknuppel

SCREWBEAST

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Tijdens een rijles in Capelle aan den IJssel, heeft een beginnend automobilist al kennis gemaakt met agressie in het verkeer. De 27-jarige rij-instructeur deelde een klap uit met een honkbalknuppel toen een 51-jarige man hem aansprak op het rijgedrag van de leerling.

De 51-jarige Capellenaar ergerde zich zo aan de leswagen dat hij op het Valeriusrondeel in discussie ging met de instructeur uit Rotterdam. De Capellenaar trok daarbij een mes waarop de instructeur een honkbalknuppel uit de leswagen pakte en uithaalde, aldus de politie.

De man uit Capelle aan den IJssel hield aan de klap een lichte hersenschudding en een hoofdwond over. De politie nam beide mannen voor verhoor mee naar het bureau.

Moet je maar geen mes trekken. :rolleyes:

Strakke actie idd. ;)

Wie niet steken kan,moet maar voelen! :D

Rij instructeur staat naar mijn mening in zijn recht alhoewel hij het verwijt zal krijgen waarom hij een knuppel bij zich heeft!

Ik vind het niet meer dan normaal, ik had ook uitgehaald als hij met een mes staat te zwaaien.

Het zijn beide randdebielen alleen al het feit dat de een een mes bij heeft en de ander een knuppel.

Goeie actie...vuile messentrekkers ook!!!

messen, en andere steek voorwerpen vind k zoiezo al laf..
dat betekend dat je t niet met de hand af kan..

maargoed, stakke actie die honkbal knuppel

haha moet je maar geen mes trekken. :cool:

een mes is volgens mij verboden om mee te nemen op straat. Een honkbalknuppel niet omdat het een sport-attribuut is.

Die man heeft gewoon zelfverdediging toegepast dus vrijlaten en klaar lijkt me.

Messentrekker paar dagen laten afkoelen in cel ofzo.

die man zit waarschijnlijk gewoon op honkbal en zou na het lesgeven aan de leerling(e) lekker naar zijn sportclubje gaan. Waarom zou hij anders een honkbalknuppel bij zich hebben??

:D

KaLe zei:
die man zit waarschijnlijk gewoon op honkbal en zou na het lesgeven aan de leerling(e) lekker naar zijn sportclubje gaan. Waarom zou hij anders een honkbalknuppel bij zich hebben??

:D

Jij zou een goede advocaat voor hem zijn! ;) :p

je mag een mes bij je hebben zolang het lemmet niet groter dan de handpalm v/d gebruiker is. en de instructeur kunnen ze idd niks maken, puur zelfverdediging. zelfs al zou hij alleen gedreigd hebben zn mes te pakken en een m lek te steken zou hij in zn recht staan, mits er voldoende vorm van dreiging was in dat laatste geval. al met al strakke actie, k*tbejaarde met zn na-oorlogse ideeën:D

Big_T zei:
een mes is volgens mij verboden om mee te nemen op straat. Een honkbalknuppel niet omdat het een sport-attribuut is.

Die man heeft gewoon zelfverdediging toegepast dus vrijlaten en klaar lijkt me.

Messentrekker paar dagen laten afkoelen in cel ofzo.
In Nederland mag je alleen een honkbalknuppel bij hebben als je ook een honkbal bij hebt...

bartp zei:
In Nederland mag je alleen een honkbalknuppel bij hebben als je ook een honkbal bij hebt...

Boeiend, rij je even naar de eerste beste sportzaak, koopt 2 honkballen en een ubergoedkope handschoen (je doet er toch niets mee) en die gooi je achterin erbij...

Sport2000 zei:
je mag een mes bij je hebben zolang het lemmet niet groter dan de handpalm v/d gebruiker is. en de instructeur kunnen ze idd niks maken, puur zelfverdediging. zelfs al zou hij alleen gedreigd hebben zn mes te pakken en een m lek te steken zou hij in zn recht staan, mits er voldoende vorm van dreiging was in dat laatste geval. al met al strakke actie, k*tbejaarde met zn na-oorlogse ideeën:D

gelukkig heb ik hele grote handen :D

Welke rij-instructeur neemt er nou een honkbalknuppel mee?

Terug
Naar boven