Fitness Seller

Rijst overdag

VinnieVince

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
2.433
Lengte
1m93
Massa
73kg
Vetpercentage
35%
Ik wil rijst gaan eten overdag. Hoe eten jullie je rijst overdag, bereiden en warm eten, of koud; met kip/groente of alleen rijst (of iets anders dan kip/groente)?

Los rijst eten zou ik niet doen. Ik zou het minimaal combineren met een dierlijk eiwitproduct (wat voor iedere maaltijd geldt). Kip is ideaal in combinatie met rijst. Neem er nog wat groentes bij en je hebt een aardige maaltijd.

Gewoon van te voren bereiden, in een bakje doen, bakje meenemen en opeten wanneer je het wilt. Als je in de buurt bent van een magnetron kun je zelfs warme rijst eten.

ik kook mijn rijst de avond van te voren doe het in een bak en sochtends knal ik er een heel blikje tonijn in olijfolie doorheen. Smaakt prima eet makkelijk weg

Ik hou s'ochtends van rijst zoals de japanners het eten; gloeiend hete rijst en daar rauw ei op breken. Door de hitte van de rijst stolt het ei. Vervolgens beetje kikkoman erover. Onwijs lekker en makkelijk.
S'middags eet ik het liefst rijst met sardines of makreel, sambal en prei. Ook foolproof.
Prei aanbakken, blik sardines erbij, lepel sambal en als laatst koude gekookte rijst. Even opbakken. Kan je ook prima van tevoren maken.
Koud eet ik het nog weleens als salade; met een bende groene (verse kruiden) tomaat, paprika en gerookte kip.

• Topic Starter Topic Starter
Oke gewoon een "avondmaaltijd" smiddags dus. zal eens kijken hoe het bevalt

Terug
Naar boven