Fitness Seller

Rinus Israel in de boeien geslagen

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
AMSTERDAM - Oud-international Rinus Israël is donderdag in Amsterdam in de boeien geslagen omdat hij zijn auto verkeerd had geparkeerd en geen geldig identiteitsbewijs kon overleggen. De Amsterdammer moest enkele uren op het politiebureau doorbrengen voordat hij weer naar huis mocht.
Israël, die bij Feyenoord als scout aan de slag gaat, vertelde donderdagavond op Radio 1 in Langs de Lijn wat hem was overkomen. „Ik stond geparkeerd bij een bloemenstal. Dat mocht niet en dat gaf ik aan de agent ruiterlijk toe. Ik stelde voor dat ik een boete zou krijgen en mijn rijbewijs op het bureau zou komen laten zien, maar dat mocht niet. Toen heb ik hem voor schlemiel uitgemaakt en dat mocht blijkbaar ook niet.”
Israël, die aanvankelijk niet herkend werd, zei dat de agent die hem had aangehouden om „versterking” had gevraagd. „Toen kwamen er twee agentes die me meenamen. Ik heb een tijd in een soort cel gezeten, de eerste tijd met de handboeien nog om. Ik wist niet dat dit mogelijk was in Nederland. Als ik zie waarvoor ik nu in de boeien ben geslagen, dan denk ik dat we met zijn allen ietsiepietsie zijn doorgeslagen.”

Kijk, zo zie je maar hoe er met normale burgers omgegaan wordt. Als ze hem hadden herkend was dit niet gebeurt. En dan nog, in de boeien geslagen worden omdat je verkeerd geparkeerd staat, waar gaat het heen :rolleyes:

Oh, dus als ze hem herkend hadden hadden ze hem anders moeten behandelen ? Hoezo klasse-justitie. BN'ers hebben zich ook aan de wet te houden en dienen als elk ander mens behandeld te worden.

En nee, uitschelden mag ook niet, zelfs niet als je een voetballer bent geweest.

En een verhaal van 1 kant (van de gedupeerde nog wel) neem ik zelden aan voor de volledige waarheid. (ik vermoed dat hij nog wel meer gezegd en gedaan heeft dan hem alleen een schlemiel noemen). Ik zie de politie liever optreden dan dat ze zich als een watje maar alles over zich heen laten vallen.

Maar als er iemand in elkaar gemept wordt en ze doen niks, dan denk ik dat het wel de omgekeerde wereld is.

wazzup zei:
Oh, dus als ze hem herkend hadden hadden ze hem anders moeten behandelen ? Hoezo klasse-justitie. BN'ers hebben zich ook aan de wet te houden en dienen als elk ander mens behandeld te worden.

En nee, uitschelden mag ook niet, zelfs niet als je een voetballer bent geweest.

En een verhaal van 1 kant (van de gedupeerde nog wel) neem ik zelden aan voor de volledige waarheid. (ik vermoed dat hij nog wel meer gezegd en gedaan heeft dan hem alleen een schlemiel noemen). Ik zie de politie liever optreden dan dat ze zich als een watje maar alles over zich heen laten vallen.

helemaal mee eens.....

Mmmmmm, een scout van Feyenoord en een Amsterdamse agent.........Ha, volgens mij was ie echt wel herkent. :D

wazzup zei:

mee eens

Ik sluit me aan bij wazzup. Waar slaat het op dat bekende Nederlanders anders behandeld moeten worden dan anderen? Hoe verwacht je dat de politie zijn werk kan doen als je agenten mag uitschelden en niemand zich hoeft te identificeren? :rolleyes:

vast palestijnse agenten?

Ik vind het wel weer wat overdreven... maar zoals eerder gezegd hoeven bn'ers geen voorkeursbehandeling te krijgen!!

Goede zaak. Zo zijn de regels en als je een BN-er bent dan gelden die ook voor jou. Het komt al te vaak voor dat ze een speciale behandeling krijgen.

Hulde voor de agent

RichardV zei:
Maar als er iemand in elkaar gemept wordt en ze doen niks, dan denk ik dat het wel de omgekeerde wereld is.

Dat is een geheel ander punt.

Maar wat kunnen ze doen dan ? Met gevaar voor eigen leven zich ertussen gooien (daar krijgen ze nu ook weer niet genoeg voor betaald) ? Wapens mogen ze niet gebruiken en ook geweld niet want dan worden ze ook meteen aangeklaagd... Nee, probeer dan met zachte hand en met je mond maar eens wat te doen. Als je geen instrumenten hebt kun je ook niet goed je werk uitvoeren.

Brutuz!!! Rinus is opgepakt!!! :D

Terug
Naar boven