Fitness Seller

Ro-accutane

Wimmelkuh

Novice
Waardering
0
Ik heb die witte Roaccutane capsules van generic suplements, ik neem er nu 1 per dag hoelang duurd het voor je resultaat ziet??
Heeft generic suplements er wel de stof Isotretinoïne in zitten?
neem aan van wel maar zoniet welke stof dan?

Groeten Willem

Waarom gebruik je roaccutane..? Omdat je last hebt van acne tijdens je kuur of ben je nie aan het kuren en gebruik je het alleen om van de acne af te komen. Kameraad van me heeft het ook gebruikt, maar dan via de huisarts. Het zal in de eerste paar weken erger worden en je huid gaat behoorlijk uitdrogen...daarna zal het langzaam minder worden.

En absoluut geen alcohol want het is behoorlijk giftig voor je lever!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Tijdens het kuren word mijn acne minder stop ik met de kuur wordt het heel erg vooral op mun borst en rug, via dokter al verschillende dingen gehad niks werkt, ro-accutane kreeg ik niet dus heb ik het zo mar gekocht. het word inderdaad erger hopelijk gaat zo ooit mijn acne weg

Je zou wat specifieker moeten zijn met je informatie; '1 per dag', hoeveel mg is dat?

Ik heb louter goeie verhalen gehoord over Accutane maar je moet wel een bepaalde voorgeschreven hoveelheid per dag nemen om er voor altijd profijt van te hebben en de kuur duurt aardig lang.

Ikzelf heb wel ervaring met Ro-accutane. Het is een super spul. In het begin droogt je huid ontzettelijk uit. Vooral op je lippen dat het vaak gaat bloeden. Een normale kuur duurt ongeveer 6 maanden. En je krijgt om de 8 weken een bloedtest om te kijken hoe het er met je lever ervoor staat. Ik nam altijd 40mg per dag.

Terug
Naar boven