AndroidHealthClinic

Roa op voorschrift en AAS

Sculpture_

Massive warrior
Elite Member
Waardering
47
Lengte
1m76
Massa
85kg
Ik heb een doorverwijzing gekregen van de huisarts voor een afspraak bij de dermatoloog om roa te krijgen. Nu had ik alleen voor begin april een kuur met test , tren en T3 gepland. Is het verstandig om tijdens mijn kuur te beginnen met roa op ~20mg ED of kan ik beter wachten tot mijn nakuur? Liever heb ik niet dat de dermatoloog mij geen roa meer wilt voorschrijven omdat mijn leverwaarden teveel afwijken.

Iemand ervaring met roa te gebruiken op voorschrift van dermatoloog incl. met AAS?
Beter om nu meteen te beginnen of de afspraak uitstellen en wachten tot na mijn kuur en in de PCT beginnen?

Mijn HDL was 0.1 en ik kreeg gewoon een vervolgrecept. Denk niet dat je kuur heel veel gaat uitmaken

• Topic Starter Topic Starter
Wat gebruikte je toen en voor hoelang? Zal de roa niet teveel de progressie in de weg staan?

Zit al paar maanden aan de roa en intussen gewoon on, op test only (250 en 500), test/tren(250/400), test/proviron. Geen enkel probleem of opmerking over bijzondere waarden... :)

Wat gebruikte je toen en voor hoelang? Zal de roa niet teveel de progressie in de weg staan?

Heb ik niks van gemerkt nee

Zit al paar maanden aan de roa en intussen gewoon on, op test only (250 en 500), test/tren(250/400), test/proviron. Geen enkel probleem of opmerking over bijzondere waarden... :)

Bij mij zeiden ze ook "alles oke!". Vroeg toen later de waarde op, alleen HDL getest en die was 0.1 :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Oke top en thnx! Dan zal ik ook maar gewoon beginnen in de hoop dat ik vervolgrecepten krijg. Hopelijk is het een beetje uit te houden in de zomer met tren en roa :o

Heb ik niks van gemerkt nee Bij mij zeiden ze ook "alles oke!". Vroeg toen later de waarde op, alleen HDL getest en die was 0.1 :roflol:

Heb ook al twee maal paar waarden op verzoek mogen laten bijschrijven, kreeg ze netjes van de dermatoloog (die overigens weet dat ik on ben) en viel allemaal mee :D

De geteste waarden (waarop ze testen) verschilt inderdaad behoorlijk... heb ook al een maal urine moeten testen en een andere dermatoloog noemde dat de reinste onzin :roflol:

Blij als ik geen gebruik meer hoef te maken van het medicijn, hekel me aan de bijwerkingen.

Terug
Naar boven