Fitness Seller

Roa van UP

bobbicep

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Is deze Roa echt? Of zeer ondergedoseerd? Twijfel beetje omdat ik eigenlijk helemaal geen bijwerkingen heb op 40mg per dag. Geen droge lippen niks. Iets sneller gevoel dat ik verbrand in de zon maar that’s it

Bijlagen

• IMG_6556.jpeg
    IMG_6556.jpeg
    261,9 KB · Weergaven: 85
  • IMG_6557.jpeg
    IMG_6557.jpeg
    314 KB · Weergaven: 64
  • Topic Starter Topic Starter
Met alle fear mongering rond accutane VERWACHT je side effects dus ik snap hem wel opzich
Precies dit! Waarom krijgt iedereen bij voorschreven roa deze bijwerkingen en bij UP niet, zeg niet dat het nep is maar toch is het niet hetzelfde als bv de roa die je voorschreven krijgt dan lijkt me….

Wss ondergedoseerd dan.

Om dat te testen kan je de dosis verdubbelen.

Op 40mg dagelijks zou je wel op z’n minst wat sides moeten ervaren.

Wss ondergedoseerd dan.

Om dat te testen kan je de dosis verdubbelen.

Op 40mg dagelijks zou je wel op z’n minst wat sides moeten ervaren.
Het blijft nog een genen kwestie zelfde als 200mg test met sides bij de ene en een gram test bij de andere zonder sides

Het is alsnog mogelijk, en tis niet alsof raws voor accutane zo duur zijn 100gr=120$ laat staan als je echte bulk koopt als UGL zijnde
Dat is productiekosten van 3$ excl filler,potjes, labels en pill pressen, zal niet boven de 5$ zijn

Het blijft nog een genen kwestie zelfde als 200mg test met sides bij de ene en een gram test bij de andere zonder sides

Het is alsnog mogelijk, en tis niet alsof raws voor accutane zo duur zijn 100gr=120$ laat staan als je echte bulk koopt als UGL zijnde
Dat is productiekosten van 3$ excl filler,potjes, labels en pill pressen, zal niet boven de 5$ zijn
Klopt, maar de manier van verwerken en puurheid speelt ook nog altijd een rol.

Ik heb zelf ook een tijdje 80mg roa genomen van een UGL merk waarbij ik eindelijk sides kreeg en wat resultaat had. Nu uit de apotheek is een wereld van verschil. Als ik wat puistjes krijg neem ik 2x20mg en dan is het vrijwel direct weg.

Klopt, maar de manier van verwerken en puurheid speelt ook nog altijd een rol.

Ik heb zelf ook een tijdje 80mg roa genomen van een UGL merk waarbij ik eindelijk sides kreeg en wat resultaat had. Nu uit de apotheek is een wereld van verschil. Als ik wat puistjes krijg neem ik 2x20mg en dan is het vrijwel direct weg.
De resultaten van een goeie roaccutane 'kuur' zijn ook grotendeels permanent, dus het is logisch dat je nu met lagere dosering kleine flareups heel makkelijk onder controle krijgt

De resultaten van een goeie roaccutane 'kuur' zijn ook grotendeels permanent, dus het is logisch dat je nu met lagere dosering kleine flareups heel makkelijk onder controle krijgt
Ik heb verre van een goeie roaccutane kuur gehad heb ik het idee, denk dat het eerder te wijten is aan de kwaliteit :p

Ben iig blij dat het nu wel werkt. Niemand wordt blij van acné.

een goeie roa kuur zonder begeleiding gaat toch ook om de hoeveelheid mg die je over verloop van tijd binnen krijgt? Dus als je zelf bij wijze van een jaar aan de Roa zit waarin je wat wisselt in doseringen moet je daar in principe ook aan kunnen komen toch? Snap dat de ene meer of minder nodig heeft dan de ander maar als je het een lange tijd gebruikt moet dat vanzelf komen of zit ik mis?

Offtopic maar neem je het in met olie of een vette maaltijd?

Roa uit apotheek is vaak ook gelcaps dit omdat de opname veel beter is dan

Opname zonder olie/vet kan de werking tot wel 70% doen laten dalen

Daarbij up = real

ook niet onbelangrijk; hoe lang slik je ze al?
40mg moet je echt wel merken hoor.. HG op 20mg gaan mijn lippen al van stuk na een week

Daarbij up = real

Daarbij up = rea

Daarbij up = real
Ja ik neem het altijd in voor me onbijt smorgens, zou gewoon goed moeten zijn toch? Ik heb overigens nu via via soort van Poolse roa ofzo weten te bemachtigen dit zijn indd capsules en 40mg na 3 dagen direct droge lippen, droge huid alles! Dus ik denk ook dat UP zeker echt is alleen ook dat wel degelijk verschil in zit in dosering/werking! Dat blijkt nu!

Hoe bedoel je inname met olie of vet?

Ik had ook roa eerst van Up merkte er ook totaal niks van. Ook geen vermindering van men acne. Het waren van Up ook pillen en de kuur erna die ik nam kwam uit de apotheek en dat waren geen pillen maar capsules.

Die kuur werkte wel en acne is nooit meer teruggekomen.

Ja ik neem het altijd in voor me onbijt smorgens, zou gewoon goed moeten zijn toch? Ik heb overigens nu via via soort van Poolse roa ofzo weten te bemachtigen dit zijn indd capsules en 40mg na 3 dagen direct droge lippen, droge huid alles! Dus ik denk ook dat UP zeker echt is alleen ook dat wel degelijk verschil in zit in dosering/werking! Dat blijkt nu!

Hoe bedoel je inname met olie of vet?
Met een maaltijd met veel vette eieren ofz

Of met lepel olijfolie dan werkt het veel beter

Terug
Naar boven