MuscleMeat

Roa via huisarts

Stunna

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
4.085
Lengte
1m93
Massa
113kg
Vetpercentage
8%
Sowieso wel, allereerst Dokter-patiënt geheimhoudingsplicht dus je hebt geen angst dat het bij anderen terecht komt. Daarnaast hebben ze zich te houden aan de eed van Hippocrates. Verder denk ik dat die huisartsen ook niet gek zijn, Dude van 113kg die om roa vraagt is zoiets als 1+1

Is dat 2 of dat 3??

Ik zou het niet toegeven en de roa gewoon ergens anders scoren.. Makkelijk zat

---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

En je gaat het ook niet vergoed krijgen als ze dat weten.

Dus of zonder voorschrift fixen en anders zeggen dat je hier altijd al last van hebt gehad, al voordat je deed sporten hehe :p

Laatst bewerkt:
Is dat 2 of is af 3??

Ik zou het niet toegeven en de roa gewoon ergens anders scoren.. Makkelijk zat

---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

En je gaat het ook niet vergoed krijgen als ze dat weten.

Dus of zonder voorschrift fixen en anders zeggen dat je hier altijd al last van hebt gehad, al voordat je deed sporten hehe :p

srs krijg je het dan niet vergoed?

Huisarts mag geen roa voorschrijven dat mag alleen de dermatoloog en die is daar ook erg terughoudend in

Huisarts mag geen roa voorschrijven dat mag alleen de dermatoloog en die is daar ook erg terughoudend in

Mijn huisarts schreef het uiteindelijk voor hoor, geen dermatoloog aan te pas gekomen.

Had wel fijn geweest als hij er eerder mee was gekomen dus ik stel voor dat je echt volle kracht gaat overdrijven als het ernstig is.

Jeetje daar komt de acne expert :D

Ik arriveer graag vroeg zodat ik er eerder ben dan de mensen die ongetwijfeld gaan posten dat roa onnodig is en je beter gewoon pindakaas op je acne kunt smeren en full r*tard vitamines moet doseren :)

Je kunt beter pindakaas op je acne smeren!

:D

Mijn huisarts schreef het uiteindelijk voor hoor, geen dermatoloog aan te pas gekomen.

Had wel fijn geweest als hij er eerder mee was gekomen dus ik stel voor dat je echt volle kracht gaat overdrijven als het ernstig is.

Ik arriveer graag vroeg zodat ik er eerder ben dan de mensen die ongetwijfeld gaan posten dat roa onnodig is en je beter gewoon pindakaas op je acne kunt smeren en full r*tard vitamines moet doseren :)

De wijsneus uithangen over puistjes dus, wijsneus :o

Onnodig vind ik het niet maar aanraden zal ik ook zeer zeker nooit doen.. Zonder roa kuren/nakuren bevalt me gewoon stukken beter

Als het probleem gewoon 'wat puistjes' is dan is roa gebruiken inderdaad wel vrij debiel ja.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dus als ik aasgebruik toegeef krijg ik niks vergoed en kan ik dus beter zelf halen?
Ook blijf ik on, kan ik prima roa naast aas nemen?

Ok, dus als ik aasgebruik toegeef krijg ik niks vergoed en kan ik dus beter zelf halen?
Ook blijf ik on, kan ik prima roa naast aas nemen?

Bij mij viel het overgrote deel sowieso in de eigen risico :(

ROA preventief nemen of voor een enkel puistje is een dwaas idee want zelf vind ik het geen fijn middel qua bijwerkingen.

Mijn eerste HA begon al snel alles af te schuiven op mijn gebruik, toen SO gevraagd en kwam toen in dezelfde praktijk terecht bij een andere HA die er weinig problemen mee had (en ze kon het erg waarderen dat er "enige kennis" van zaken was en niet zoals veel clienten aanklopte omdat die maar wat aankloten zonder te snappen wat ze doen).

• Topic Starter Topic Starter
Volgens die dosering berekening heb ik rond de 13.200MG roa nodig.. das best prijzig vind ik. Puistjes nemen wel iets af nu ik geen high tren meer run.. Dus misschien nog maar even wachten.

Jammer dat je zo ver woont anders mocht je ze gratis komen afhalen die zooi :roflol: heb nog 800mg

Terug
Naar boven