- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Wat raden jullie aan? Wel of niet toegeven dat je aas gebruikt?
Waarom wel/niet?
Waarom wel/niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dat 2 of is af 3??
Ik zou het niet toegeven en de roa gewoon ergens anders scoren.. Makkelijk zat
---------- Toegevoegd om 01:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------
En je gaat het ook niet vergoed krijgen als ze dat weten.
Dus of zonder voorschrift fixen en anders zeggen dat je hier altijd al last van hebt gehad, al voordat je deed sporten hehe![]()

Huisarts mag geen roa voorschrijven dat mag alleen de dermatoloog en die is daar ook erg terughoudend in

Mijn huisarts schreef het uiteindelijk voor hoor, geen dermatoloog aan te pas gekomen.
Had wel fijn geweest als hij er eerder mee was gekomen dus ik stel voor dat je echt volle kracht gaat overdrijven als het ernstig is.
Ik arriveer graag vroeg zodat ik er eerder ben dan de mensen die ongetwijfeld gaan posten dat roa onnodig is en je beter gewoon pindakaas op je acne kunt smeren en full r*tard vitamines moet doseren![]()

Ok, dus als ik aasgebruik toegeef krijg ik niks vergoed en kan ik dus beter zelf halen?
Ook blijf ik on, kan ik prima roa naast aas nemen?

Ok, dus als ik aasgebruik toegeef krijg ik niks vergoed en kan ik dus beter zelf halen?
Ook blijf ik on, kan ik prima roa naast aas nemen?

Waar woon je?Jammer dat je zo ver woont anders mocht je ze gratis komen afhalen die zooiheb nog 800mg