MuscleMeat

Rock of love

ik volg het een beetje.
De laatste keer dat ik heb gekeken waren er nog 4 over:
lacey
heather
britt(?)
en dan zo een met een roos/blond kapsel zoals pink.

Lacey is daar zwaar afgegaan omdat ze strondzat was, had verwacht dat ze wat steviger in haar schoenen zou staan...achja. Ik denk dat die een met het roos/blond haar gaat winnen.

Die met haar roos/blond haar valt het nog het beste mee!
De rest zijn bitches

k heb t een aantal maanden terug helemaal gezien, op vh1

Wel zij gaat winnen.

Maar ondertussen heeft ze hem al gedumpt en is er al een 2de serie bezig in Amerika :roflol:

NEEEEEEEEN
waarom zeg je dit? :s
anyway maakt het niet uit want door een groep meisjes samen te steken ontstaat er concurrentie tussen de meisjes om brett te krijgen en gaat het uiteindelijk wie het "beste" meisje is en niet wie er verliefd is op brett.

• Topic Starter Topic Starter
NEEEEEEEEN
waarom zeg je dit? :s
anyway maakt het niet uit want door een groep meisjes samen te steken ontstaat er concurrentie tussen de meisjes om brett te krijgen en gaat het uiteindelijk wie het "beste" meisje is en niet wie er verliefd is op brett.

Sorry, ik dacht dat het ondertussen al duidelijk was wie er gaat winnen :o

Best een lache serie. Marginale wijven zijn het ook!

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Heb vorige week per ongeluk een stukje hiervan gezien. Na een optreden namen de bandleden 4 deelnemende trienen mee naar achter om ze vol te gieten met alcohol. 2 van de 4 trapten erin, eentje compleet wasted, de 2 de was ook al goed op weg. En dat noemt men dan tegenwoordig televisie... (geen naakt gezien, anders was ik misschien nog blijven kijken :D)

Terug
Naar boven