Fitness Seller

Roflol speedy me

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Het gebeurde eergisteren tijdens het downen van een nieuwe AV die ik nu aan het testen ben; met Flashget ging ineens mijn download van max 224 naar 436kb!!! En niet voor een paar seconden, wat altijd kan gebeuren natuurlijk.

Nu ben ik 'Ripped to shreds' aan het downen met Bittorrent en ineens vliegt m'n download óók dik boven de 400kb/s terwijl ik echt een limiet op ongeveer 224kb/s heb (2048). En niet voor een paar seconden!

Van een upgrade is niks bekend, want mijn provider zit al héél scherp met z'n prijs van 32,95 voor 2048/1024.

Iemand een idee want dit is wel zo leuk! :D

PS het is géén nep want de bestandsgrootte ging mee in de snelheid van binnenhalen.

Met ADSL lijkt me het sterk dat je provider de kraan heeft opengedraaid, of het moet echt structureel zijn. Voorbij je specs gaan kan wel met kabel, dat gebeurde ooit bij Chello met een modemhack en ik geloof ook nog bij @Home.

Wat bij een hoop bestanden gebeurt aan het begin is dat je al een stuk binnen hebt voordat de meter begint te lopen, enige vreemde is dat het ook bij Bittorrent gebeurt. Maar gaat het niet om minuten extra snelheid dan is het gewoon iets aan jouw kant, ADSL snelheden zijn begrensd en kunnen niet voorbij de specs zonder ingrijpen van je provider.

• Topic Starter Topic Starter
Raadseltje voor je Eric:

IK heb dit abbo: [Link niet meer beschikbaar]

En dit is mijn geteste snelheid, getest op verschillende momenten:

Down: 412.7 KByte/sec
Up: 80.5 KByte/sec

Rara hoe kan dit? geen email van de provider gehad dat ze upgraden en op de site ook geen aantekening.

Heel stil zijn, niet bewegen.....kijken hoelang het goed gaat ;)

Ja, zo'n 'foutje' hebben ze bij mij ook gemaakt; er is een keer 4 maanden lang geen bedrag van mijn rekening afgeschreven door @home.
Gewoon geen e-mail sturen naar die lui, anders gaan ze het nakijken en dimmen ze je snelheid weer in :P

Mja cap lijkt eraf. Ik had vroeger een keer 400kb/s met een 56k modem, dit daalde helaas in 10 stappen snel terug naar 6kb/s. :P

Je download is bijna het dubbele van wat je hoort te hebben, dat kan niet zomaar een toevallige tweak ofzo aan jou kant zijn. Of je provider is aan het testen met shit, of ze hebben een foutje in jouw voordeel gemaakt, of je bent ge-upgrade zonder dat ze het vermeld hebben......either way, het komt van je provider z'n kant af.

Enjoy your minute of fame zou ik zeggen. :D

Vage is dat Demon geen 4 Mbit accounts lijkt te hebben. Maar heb je die snelheid nu echt structureel ? Dus ongeacht het tijdstip dat je meet ?

Sterker nog, de gemiddelde snelheid wordt hoger :roflol:
Net gemeten terwijl ik Azureus heb aanstaan (die trekt wat weg natuurlijk) maar 4 metingen wezen uit dat ik nu rond de 470kb/s zit :D:D:D

Laatst bewerkt:
Mja je hoeft het niet te melden uiteraard. Want als 'n00b' zijnde ;) snap je dat allemaal natuurlijk niet en ben je meer dan tevreden over je provider :P.

Muhahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Latest tests-results: DOWN: 483.8 KByte/sec/ UP: 84.4 KByte/sec

En dat voor nog geen 35 euro!! :thumb:

Laatst bewerkt:
Totdat ze morgen de bugs in hun hypergeile Cisco router gefixed hebben en je weer terug zit op je 200kb/s. :thumbup:

telnet 'ip'
'pwd'
enable
'pwd'
show run
config terminal
etc :o

MrJ zei:
Totdat ze morgen de bugs in hun hypergeile Cisco router gefixed hebben en je weer terug zit op je 200kb/s. :thumbup:

telnet 'ip'
'pwd'
enable
'pwd'
show run
config terminal

Zeg ga jij mij even zeggen dat dit een bugje is wat verholpen wordt? :mad:

MrJ: Er altijd als eerste bij om mijn plezier te vergallen! :thumb:

Ik zal je es goed aanpakken volgende week zaterdag!

MrJ zei:

telnet 'ip'
'pwd'
enable
'pwd'
show run
config terminal
Volgens mij hebben ze um helemaal uitgeplugd... opa is al 2 dagen niet online geweest... :p Of zou ie dood zijn... :cool:

Volgens mij is het tijd om even een mailtje naar demon te sturen. :evil2:

Ik heb het een keer andersom gehad. Ik hoor zo rond de 210 te gaan en kwam opeens niet hoger dan 100. Pas na een hoop boze telefoontjes en mailtjes hebben ze het weer gefixt.

Opa is niet dood. Opa heeft zich het weekend opgesloten met HErtje voor een weekend 'full sweet luuuuuv' :D

Zondagavond: Terug op DBB, speedtestje gedaan en: 479.2 KByte/sec :D :thumb:

En dat voor 35 euro's! :D

Hey benchMarc in disguise, ga es wat eten voor je doodgaat.

Terug
Naar boven