MuscleMeat

Roken

Anoniem_1989_9

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
58
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Even een vraagske..

Roken jullie? OF
Roken jullie ouders?? of iemand in huis.. mn pa paft zich gek en ik ben erg bezig met mn gezondheid maa hij blijf wel roken binnen.. ONGEZOOOND.. word je vet van

Nee, wij hebben een rookverbod in het hele huis + tuin.

vet worden van roken?
lol!

Misschien kun je een zak over je hoofd doen als je thuis bent?

Spanksta, kan je geen deal maken met je vader, dat ie gewoon buiten gaat roken? Ga desnoods overdreven hoest-geluiden maken als ie weer eentje opsteekt :p
Hier in huis wordt er niet gerookt. Wie dat wel wil gaat maar naar buiten of op 't balkon staan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aanpakken gelijk je met de hond doet: elke keer als de hond pist in huis hem erin duwen met zn neus en buiten zetten.
als je pa er eentje opsteekt: uitduwen op zijn neus en buiten zetten.

en nu serieus: mijn moeder rookt, zal mij worst wezen. :P in huis heb ik er geen last van, maar in de auto moet ze het me niet flikken.

Ben net een week gestopt *trotse reactie* :)

Roken verhoogt je metabolisme in rust als ik het mij goed herinner. Tis allessinds iets in die aard en je zal er normaal juist door vermageren ipv vet worden :p Daarom ook dat er mensen verdikken als ze stoppen ( zal ook wel komen dordat ze dan chocolade ofzo gaan vreten ipv een sigaret op te steken :d )

chocolade gaan vreten ipv een sigaret op te steken?

Roken is een verslaving, sommige mensen vervangen dat door iets anders dus ze gaan bv iets eten..chocolade ofzo.....moeilijke gedachtengang hé?

• Topic Starter Topic Starter
lol.. duidelijk.. dus als 'meeroker' veranderd mijn metabolisme ook? :O

Wat doe je nog thuis op je 19e?

rook af en toe eens wat, maar niet echt vast ofzo, denk 1 sigaretje per week, maximaal. merk het wel altijd als ik dan weer ga sporten.

Terug
Naar boven