AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws Roland Braak 3e EK PL!

Netjes!!! Wederom een mooie performance! Overigens is deze sporter erg lang? Dat lijkt me wel een nadeel bij deadliften?

Grtz,

Aad

Gefeliciteerd met deze mooie prestatie!

Voordeel? Misschien wel meer spiermassa, maar hij moet toch ook een langere weg afleggen met het gewicht dan iemand die zeg 20cm korter is? Althans, ik hoorde vroeger een keer bij de sterkste man toen Ted van der Parre (Padde?) met zijn 2.13 nog meedeed dat zijn lengte vaak een nadeel was bij stones en ander zwaar tillen...... Maar uiteraard kan dat misschien bij deadliften anders liggen?

Grtz,

Aad

deze gewichten zet hij nou neer in 50+, heeft deze man dan dus wel zwaarder getild?

of zijn dit nu ook echte wedstrijd + alltime pr's voor hem?

oftewel is hij sterker of zwakker geworden op hogere leeftijd?

• Topic Starter Topic Starter
deze gewichten zet hij nou neer in 50+, heeft deze man dan dus wel zwaarder getild?

of zijn dit nu ook echte wedstrijd + alltime pr's voor hem?

oftewel is hij sterker of zwakker geworden op hogere leeftijd?

Op het NK PL Masters had hij een totaal van 700kg...zijn prestatie op het EK was dus niet zijn beste.
Hoe hij "vroeger" getild heeft zou ik niet weten...ik ken hem niet persoonlijk.

Ik kan wel een voorbeeld van mezelf aanhalen...ik ben nu met 41 jaar sterker dan dat ik b.v. met 30 of 20 was...de beperkende factor waar ik momenteel echter mee te maken heb is herstel...dat gaat langzamer.
Naarmate je ouder wordt is het des te belangrijker om een goede balans tussen belastbaarheid en belasting te vinden :).

• Like
Waarderingen: Doix
Netjes getild! Heb hem al een aantal keren zien tillen op wedstrijden.... ook mooi om te horen hoe betrokken Wim is!!

Namen onthouden is nooit echt een van je sterkste kanten geweest hè... :D

Roland Braak > Ronald Braak...

Gelukkig ben jij er dan nog steeds als de kippen bij, om het effies te corrigeren, wat uiteraard ook heel erg waarde toevoegend is ;)

omdat ik het irritant vind als er verkeerde info staat (of namen verkeerd gespeld) ;)

O.K...ik begrijp het...tjonge...dan heb ik je toch al wat keren weten te irriteren, hé...ik ben (gelukkig) niet zo snel geïrriteerd...mja...tis de aard van het beestje...pff...ik ben wel blij dat ik de naam van Carmen Sjardijn goed gespeld heb (hoop ik tenminste)...tis toch Carmen met een C, of wellicht toch met een K?...en Sjardijn is toch met lange "ij" of is het toch met een korte "ei" ;)

't zijn kleine dingen waar je op kan letten kost ook niet zoveel moeite ;)
komt gewoon ongeïnteresseerd over dan snappie?
(ik weet dat je dat niet bent, maar op die manier wek je wel die indruk..) maar goed back on topic ;)

Ronald tilde idd bij het NK masters 700kg, maar dat was een nationale wedstrijd, internationaal gaat het er echt anders aan toe, ookal zeg je dat je dat niet uitmaakt, toch werkt het anders.
Er is meer stress, je kent de ruimte/scheidsrechters niet (althans niet je eerste keer) en hij had maar 1 beurt squat wat algauw 20 kg kan schelen op je eind totaal.

Goeie discussie, mannen!

't zijn kleine dingen waar je op kan letten kost ook niet zoveel moeite ;)
komt gewoon ongeïnteresseerd over dan snappie?
(ik weet dat je dat niet bent, maar op die manier wek je wel die indruk..) maar goed back on topic ;)

Ik weet dat je het niet bent, maar op deze manier wek je wel de indruk dat je een muggenzifter ben...iemand die de puntjes op de i wil zetten ofwel op ieder slakje zout wil leggen, snappie?

Ik laat de volgende keer graag de voorrang aan jou wat betreft het vermelden van prestaties van onze atleten...opdat ik dan in elk geval niet de indruk zou kunnen wekken dat het me niet interesseerd :)

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

:exactly::thumbs: :o

Ik weet dat je het niet bent, maar op deze manier wek je wel de indruk dat je een muggenzifter ben...iemand die de puntjes op de i wil zetten ofwel op ieder slakje zout wil leggen, snappie?

op iedere slak zout mwah dat niet... ben geen zwart kijker, ... muggezifter ... ja dat geef ik eerlijk toe, ik zie graag dat dingen correct gedaan en vermeld worden er zijn er namelijk al genoeg die dat niet zijn.
Deze houding zal voornamelijk ook wel door mn werk komen en mate van sport uitoefening te maken hebben.

Ik laat de volgende keer graag de voorrang aan jou wat betreft het vermelden van prestaties van onze atleten...opdat ik dan in elk geval niet de indruk zou kunnen wekken dat het me niet interesseerd

:eyes:

Terug
Naar boven