MuscleMeat

Ronnie Coleman met haar op de AC

Yeah buddy

staat hem goed. ligts out game over voor Cutler. Van insiders gehoord kan Cutler liever gaan genieten van zijn sandow, want Coleman is abnormaal bezig.

Ik hoop dat hij zijn 9de kan binenhalen op de volgende O

ziet er minder eng uit met haar :D
ben benieuwd naar de volgende O!

light weight baby!

staat hem goed. ligts out game over voor Cutler. Van insiders gehoord kan Cutler liever gaan genieten van zijn sandow, want Coleman is abnormaal bezig.

Van insiders? :roflol: Vorig jaar zei ook iedereen lights out game over voor Cutler, totdat hij daar met de sandow in z'n armen stond. De Olympia is nog lang niet, hoe kan je in godsnaam nu al zeggen dat iemand al geen kans maakt. Fanboy.

Ronnie the man !!!!!! ik hoop dat ie em terug wint

haha staat m beter man :D phil heath zou dit ook leuk vinden als ie dit hoort :D haha

hij ziet er goed en gezond uit zeg! good for him!

ziet er wel cool uit vind ik!

Vreemd dat hij nog haar heeft, dacht dat hij het gewoon kaal hield omdat hij geen volle bos meer had.

Ziet er goed uit voor iemand die zoveel schijnt te kuren. Als ik hem zo zie denk je kan het nou zoveel kwaad:rolleyes:

hij ziet er goed uit! heel goed zelfs, niet de creep meer die hij was zonder haar!

hij lijkkt zeker 15 jaar jonger :p

ziet er idd goed uit.

ja hoor
eerst cutler met nieuwe kapsel en nu weer ronnie

wat een na apers zijn die zwarte ook altijd :D

lol idd ze zeggen je lijkt wel 25, maar wees nou eens serieus, zou je hem 40 geven?

hij ziet er idd goed uit, hopen dat z'n lichaam ook super is in 2007 zodat het een mooie strijd kan worden met cutler.

ziet eruit als een buffe will smith :D

zou het een matje zijn? :D

Terug
Naar boven