Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik dacht miss is mijn lichaam die extra testosteron aanmaak i.c.m. oestrogeen onderdrukking niet gewend en reageert je lichaam vervolgens weer als ik al na één week stop.
Maar goed, zoals ik gelukkig al vermoedde kan het absoluut geen kwaad
Lekker veel energie en een flinke pomp. Bovendien werkt het ook prima als ik het gewoon een half uur na m'n maaltijd neem. Ik heb echt een hekel aan supps die op een nuchtere maag moeten worden ingenomen wil je er wat van merken. (of je moet ze zo hoog doseren dat het te duur word)
Moet niet maar ik merk weinig van een pre workout booster als ik die een half uur na mijn maatlijd neem.
Ja mijn ervaring met pre workout boosters is dat ik toch wel minimaal 45 min moet wachten na een maaltijd. (en dan ook minimaal 30 min voor het trainen).
Met RPM heb ik dat tot nu toe niet en voel ik gewoon lekker veel energie en een goede pomp.
heb een tijd terug rpm gebruikt werkte perfect bij mij nu gebruik ik rpm met drive samen werkt ook perfect flinke pomp etc, ga het in de toekomst nog wel een keer gebruiken