AndroidHealthClinic

Rubberen tegels

In de sportschool waar ik train hebben ze 'puzzeltegels' in rubber (oid) is wel handig en vangt de schokken goed op. Heb natuurlijk nooit geprobeerd een 200 kg barbell van schouderhoogte te droppen :D

In de sportschool waar ik train hebben ze 'puzzeltegels' in rubber (oid) is wel handig en vangt de schokken goed op. Heb natuurlijk nooit geprobeerd een 200 kg barbell van schouderhoogte te droppen :D

Waar traint ge ? Bij pat's activity center in Kruibeke ? ( daar hebben ze da ook ) of in Sint-Niklaas ofzo?

Je kan met die rubberen tegels een olympic platform maken (zie op inet), alleen bij gewichtheffen zijn het het platform EN de barbell/ schijven die schokabsorberend zijn. Maar inprincipe zou het moeten kunnen, bedoel het moet ook de val van kinderen in een speeltuin breken.

1cm dikte is niets. Mag je al zeker 10 tegels op elkaar leggen. Ik heb in mijn eigen platform 2 matten van 5cm dik boven elkaar liggen en daaronder houten platen.

edit: pf net wakker

Laatst bewerkt:
Dit zijn btw k*t tegels gewoon van die speeltuintegels nemen die zijn 5cm dik :)

deze zijn 100mm dik dat is 10 cm waarschijnlijk 10 mm

Niet direct, ik vind kracht wel cool maar niet zo belangrijk dat ik er op ga focussen, wie weet later wel :)

Wie niet waagt blijft eeuwig maagd. Ik vind dat er veel mensen die totaal capabel zijn om sterkste man te doen beetje terughoudend zijn om de stap te zetten om het te proberen. Je weet nooit dat je het leuk vindt?

Vorige week was er een discuswerper mee en hij was wat onzeker ivm sterkste man trainen etc, eens hij bezig was vond ie het super dusja :)
En zo zijn er veel

Ik heb er in elk geval een beetje aanleg voor. Heb ooit eens tijdens een job zware stenen moeten tillen en dragen, dat ging goed. Bij kogelstoten op school was ik altijd een krak. Armworstelen bijna altijd winnaar van de klas. Alleen touwtrekken ging voor geen meter, maar dat was waarschijnlijk omdat je dan ook genoeg moet wegen, anders word je gewoon meegesleurd.

Dus eigenlijk heb je geen excuus om het es niet te proberen :p

ontopic: Kan je niet aan rubberen stalmatten raken Tjok? Je hebt immers een paardenstal ..

• Topic Starter Topic Starter
Die heb ik liggen maar veren niet zo erg. Die tegels hierboven zijn gemaakt om een val van 3 meter hoogte te breken... 10cm dik. Kan ik i.i.g. powercleans/snatches op failen.

ik heb 10cm dikke rubbertegels. Destijds 10 gekocht voor 65 euro geloof ik. Via marktplaats, als je wil kan ik je de email van diegene wel geven.
En ze werken perfect trouwens, barbell stuitert goed terug. Daarnaast kan je zo mooi partials, rows, cleans, boxsquats etc doen

• Topic Starter Topic Starter
ik heb 10cm dikke rubbertegels. Destijds 10 gekocht voor 65 euro geloof ik. Via marktplaats, als je wil kan ik je de email van diegene wel geven.
En ze werken perfect trouwens, barbell stuitert goed terug. Daarnaast kan je zo mooi partials, rows, cleans, boxsquats etc doen
En je schijven zijn gewoon van ijzer?

rubbercoated, van het merk m&f

gewone rubberen speeltuin tegels, 5cm dik, 50x50cm

ideaal voor boxsquats ook

Terug
Naar boven