XXL Nutrition

Rusland wil meewerken aan raketafweer

HB89

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
1.269
Lengte
1m96
Massa
118kg
De Russische president Poetin is bereid samen te werken met de Verenigde Staten op het gebied van de raketafweer.

Dat heeft Poetin gezegd tegen de Amerikaanse president Bush tijdens een gesprek in de marge van de G8 in het Duitse Heiligendamm, aldus Bush' nationale veiligheidsadviseur Stephen Hadley.

Volgens de laatste berichten heeft Poetin heeft aan Bush voorgesteld een gezamenlijke raket- en radarbasis in Azerbeidzjan te bouwen. Poetin wil zo de ruzie over de ontwikkeling van het Amerikaanse raketschild in Europa tot een einde brengen.

Bron : NieuwNieuws.nl - Rusland wil meewerken aan raketafweer

Zo, zijn we daar ook weer van af;)

haha, wat is het ook een armoedzaaier he, hij is er zelf te arm voor en daarom wil ie gewoon meedoen met amerika.

haha, wat is het ook een armoedzaaier he, hij is er zelf te arm voor en daarom wil ie gewoon meedoen met amerika.

Dude ik weet niet of je het nieuws de laatste tijd heb gevolgd?:P

Maar dit is best goed nieuws, Poetin stond op het punt om een nieuwe wapenwedloop te beginnen met Amerika. En dit keer zouden wij eerder de sjaak zijn.

Anyway check de comments op die site xD, doemscenarios met die stomme antichrist de hele tijd.

"Nostradamus komt beeld. (ahem) Ik ben niet erg thuis in die teksten, maar ergens staat dat the adelaar en de beer op zullen staan tegen de antichrist. In de oorlog die volgt overwinnen adelaar en beer door totale vernietiging van de tegenstander."

• Topic Starter Topic Starter
Dude ik weet niet of je het nieuws de laatste tijd heb gevolgd?:P

Maar dit is best goed nieuws, Poetin stond op het punt om een nieuwe wapenwedloop te beginnen met Amerika. En dit keer zouden wij eerder de sjaak zijn.

[/I]

Dat dacht ik nou ook;)

Yes! eindelijk eens iets positiefs,it's about time!

ik wil ook een raketafweer :(

ik heb het met oud en nieuw ook altijd wat raketafweer :cool:

Terug
Naar boven