MuscleMeat

S.O.S. Syrië!

Peiling Peiling Geef jij geld?

• Totaal stemmers
    38
Ik geef uiteraard geen geld.. vind het zakkentrekkers, ondanks dat sommige het daar wel echt k*t hebben.

Zal eerder geld inzamelen om er een bom op te gooien

Enige wat ik ze gun is de dood.

Waarom sturen we geen moslim jeugd zodat ze kunnen vechten voor .... o wacht.

Nope ik geef geen stuiver..

• Topic Starter Topic Starter
polleke toegevoegd

Nee, ik kan mijn uitkering wel beter besteden.

• Topic Starter Topic Starter
Valt me nog mee dat er niet een troll is die op ja klikt

Ik spoel mijn geld nog liever door de WC pot

T'is altijd de vraag hoeveel geld daadwerkelijk naar het 'goede doel' gaat...Ik pas voor zulke giro acties....

Hebben die beruchte linkse gangsters nu echt 2 uur uitzendtijd gepakt voor deze humanitaire ramp :roflol:

ze gaan weer zakken vullen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb net 5 korans gestuurd.

Ik weet niet of ik NED 2 wel kan ontvangen

Ik schenk 1 elite membership weg aan de eerste Syriër die 100 doden maakt met friendly fire.

Terwijl ik vanmorgen in mijn auto geduldig voor het stoplicht wachtte, kwam er een man met een voetbalpetje naar mijn auto toegelopen. Hij klopte op mijn raam en wenkte mij dat hij me iets wilde vragen.
Ik deed het raam een stukje open, waarop hij zei : "Heeft U het al op het nieuws gehoord !?! Het Syrisch voetbal-elftal is in Korea zojuist gegijzeld en ze vragen 10 miljoen Euro losgeld. Als dit bedrag niet voor vanavond wordt betaald, worden alle spelers met benzine overgoten en levend in brand gestoken !"
"Ik ga daarom alle auto's langs om te collecteren", zei de man.

Terwijl ik mijn portemonnee tevoorschijn haalde, vroeg ik hem hoeveel men gaf, waarop hij antwoordde: "De meesten geven 5 liter."

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven