XXL Nutrition

s1+ en knobbeltje onder tepel -> geen gyno

Wat zei je dokter nou? Dat het gyno is, of dat het een tijdelijke opzwelling van de tepel is?!

Als je bang bent dat er tijdens je cycle nare dingen gebeuren waarpom stel je het dan niet nog wat uit totdat je die tepel kwestie ;) hebt geregeld?!

Gyno gaat volges jou weer weg na verloop van tijd???
Ik weet niet hoe je daar bij komt maar volges mij is gyno toch echt wel permanent hoor, er is hier op het forum al vaak genoeg over gesproken. Als je het eenmaal hebt, kom je er niet zomaar meer vanaf! Dan is operatief laten verwijderen zowat je enige optie.

Succes met je kuur, misschien weer materiaal voor een logje?!

• Topic Starter Topic Starter
nee het is geen gyno :D het was een tijdelijke opzwelling dat is wat de dokter zei :D hahaha lekker onduidelijk van me.
Ik weet dat echte gyno blijvend kan zijn, daar had ik me al naar geinformeerd enzo.

Die gyno die jij noemt is toch geen gynaecomastia? gynaecomastia is toch een knobbeltje onder je tepel die je krijgt in je pubertijd en die vervolgens weer vanzelf wegtrekt? ik ben echter al 20.. Of denk ik nu dat er 2 soorten gyno zijn ofzo? Een permanente ook wel bitchtits genoemd, en gynaecomastia wat als gevolg heeft een knobbeltje onder de tepel die vanzelf weer weggaat?

er komt zeker een logje aan :D

Een logje over jouw gyno-ontwikkeling? :p

:cool: Ja nou wat denk je waar zou gyno een afkorting van zijn?! juist ja dat lange ingewikkelde woordje dat geen man graag hoort :D

Bij mijn weten is gyno/bitchtits toch echt wel hetzelfde, er zijn geen 2 soorten gyno, gyno is gyno en niks anders. Gyno en bitchtichts gaan niet of bijna niet meer weg als je het eenmaal hebt, het mes van de chirurg is dan zowat je enige optie. Het is permanent.
Je kunt het ook na je puberteit krijgen hoor, als jij graag veel zuipt en dit ook nog regelmatig doet, kun je ook vetafzetting op vrouwelijke plekken krijgen en ook gyno. Gyno betekent gewoon dat een klier in je borst gaat groeien, wat dus niet de bedoeling is, soms krijg je ook een schijfje achter je tepel. Misschien kun je s wat nolva pakken, voor het operatief laten verwijderen raden plastische chirurgen ook nolva aan om de situatie te normaliseren.(bron: ergogenics)

Maar de dokter heeft toch gezegd dat het geen gyno is, dan is er toch niks aan de hand ??? Misschien heb je gewoon last van een geiiriteerde klier oid.
Maar het is jou lichaam en je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn, als je dan toch gaat kuren terwijl je nog last hebt van je tepel zou ik toch wel de nodige voorbereidingen treffen, better safe than sorry :)

succes

ok en voorbereiden met wat?? Ik heb wel nolva natuurlijk ik neem aan dat dat genoeg is. Ik dnek ook dat het een geirriteerde klier is, alleen hij zit er al 2 maanden ofzo? is dat normaal voor een geirriteerde klier?

Ja wat die klier betreft dat zou ik je zo niet kunnen zeggen, ik ben geen dokter :D Maar 2 maanden lijkt me toch wel al lang. Ik zou anders gewoon nog s een keer naar je dokter gaan, anders verzin je toch iets dat t pijn doet ofzo of dat het erger is geworden, zodat hij er tenminste wat aandacht aan besteed want als je zo'n huisarts hebt als ik dan heb je al geluk als hij er überhaupt naar kijkt :(

Ja nolva zou in principe genoeg moeten zijn, je zou nog 6 oxo erbij kunnen nemen maar dan heb je een probleem ;) een luxe probleem. Misschien dat je wat extra nolva achter de hand zou kunnen houden als je t last krijgt van je tepel, want wie weet reageert je zwelling niet goed op je kuur.

Ik zou nog s met je dokter spreken en kijken wat ie ervan zegt( ja kzou natuurlijk niet vragen wat ie ervan vindt dat je gaat kuren :D ), is een kleine moeite en kan je een heleboel leed besparen!

Ik weet niet wat voor knaken dokter jij heb, maar een bobbeltje onder je tepel kan bijna niets anders zijn dan gyno! En als ik jou was, zou ik die S1+ even niet gebruiken! Wil je toch eigenwijs doen, doe het maar, maar kom dan niet huilen dat je bitchtits heb!

Wat ik je wel kan aanraden; Naar een andere dokter.

Hoelang train je eigelijk al? Je begint aan een prohormoon, dat heb je echt nog niet nodig!

ik ga uiteraard niet zeggen dat ik ga kuren dat keurt hij toch wel af, nogal logisch. Ehm ik train zo'n 2 en een half jaar, ben nu 20 jaar bijna 21. Ik ben inderdaad nog niet van plan om de kuur te beginnen, ik heb er eens over lopen nadenken en ik denk dat het beter is om te voorkomen dan te genezen!

Die dokter die ik heb heb ik sinds kort, ik had eerst een "dierenarts" hij was echt niet sociaal en kon totaal niet overweg met zijn patienten, idioot!

Ik heb de dokter duidelijk gevraagd of het een geval van gyno was, en hij zei nee en toen voelde hij er ff aan (klinkt gay) en toen zei hij dat het een tijdelijke opgezette klier was.

Wat ik nu dus ga doen is wachten tot het weg gaat, als het over 3 weken niet minder is geworden dan ga ik terug naar de dokter. Het is ook best raar want de ene dag is hij iets groter en de andere dag minder groot. Ik de neiging om er de heletijd aan te zitten dat ga ik dus nu de aankomende 3 weken niet doen. Ik denk niet dat het gyno is aangezien ik nog nooit heb gekuurd, en geen vaste drinker ben. Zelfs in het weekend drink ik bijna niet meer, heb nu geloof ik 4 weken geen alcohol meer aangeraakt.

En dit bedoelde ik met 2 soorten gyno; kijk wat er op die site stond:
" Gynaecomastia verdwijnt meestal spontaan. Na een paar maanden tot een jaar is het weg. Is dit niet het geval, ga dan naar de huisarts om de oorzaak te achterhalen."
Als je echte gyno hebt dan is dat toch blijvend? Vandaar dat ik het raar vond dat hier gezegd werd dat het meestal spontaan verdwijnt.

kan best gyno wezen hoor, Ik heb nooit gekuurd en heb er oo last van aan de linkerkant, de 1ne keer is het knobbeltje weer wat groter dan de andere keer!

In de pubertijd komt het voor dat er een bobbeltje onder de tepel te voelen is. Als je niet van de AS hebt lopen snoepen zal ik me niet te veel zorgen maken. Hou het iig in de gaten. Grote kans het het vanzelf weer weg gaat.

i know, ben er mee naar de dokter geweest 1 jaar geleden. dacht namelijk dat het kanker was

en nu heb je er nog last van??
Shit ik hoop maar dat het bij mij niet zo lang duurt, het belemmert echt vind ik. Ben je aan het trainen heb je een strak shirtje aan zie je opeens zo'n bobbel verdomme.

Terug
Naar boven