AndroidHealthClinic

Safari browser

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
Waardering
89
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Ik gebruik nu voor het eerst een Safari browser. Wat heerlijk snel is dat ding alleen jammer dat ik blauwe letters in plaats van grijze krijg op DBB.

Ik gebruik nu voor het eerst een Safari browser. Wat heerlijk snel is dat ding alleen jammer dat ik blauwe letters in plaats van grijze krijg op DBB.

Safari zit standaard op mijn computer (iMac van Apple), en ik ben nooit over gegaan op firefox. Ik vind Safari veel eenvoudiger en sneller.

Safari is snel maar Firefox heeft voor mij nuttigere functies en is wat meer compatible. Maar qua snelheid wint Firefox het met gemak.

Nee ik heb genoeg aan FF en IE7

is dat een halalbrowser?

Ik gebruik nu Opera en ben er best tevreden over.. Iemand argumenten om naar Safari/Firefox over te stappen?

Opera, Safari en Firefox zijn alledrie beter dan Internet Explorer in de basisfunctie van een browser: het correct weergeven van pagina's (hoewel er wel verbeteringen zijn in IE7). Als gemiddelde gebruiker merk je er niets van maar als je zelf websites bouwt heb je er wel last van. Je moet namelijk omwegen gebruiken om je pagina toch correct op IE te weergeven.

gebruik al ruim een jaar FF en heb geen nood aan een andere pageviewer, al vind ik Opera wel geavanceerder om te downloaden

jep hier nog een tevreden gebruiker van apple software

Terug
Naar boven