jossie
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo allemaal,
Ik ben op dit moment een beetje onderzoek aan het doen voor mijn nieuwe kuur.
Tot nu toe gaat dit hem worden.
<O
</O
Week 1 t/m 4 750 mg Sustanon<O
</O
Week 1 t/m 8 500 mg Primobolan<O
</O
Week 1 t/m 8 50 mg oxy per dag
Week 5 en 6 500 mg Sustanon
Week 7 en 8 250 mg Sustanon
Week 8 t/m 14 0.02 mcg clen EOD
<O
</O
Nog even wat op- en aanmerkingen.
<O
</O
Ik neem aan dat het duidelijk een kuur voor massa is?
Waarom Primo? Dit is voornamelijk om de gewrichten soepel te houden en mochten oude blessures zich de kop op steken die tot een minimum te beperken. Deca viel af door te langdurige druk op de axis.
Zoals je ziet ben ik er voorstander van frontloaden met Sustanon. Heeft mij vrij goede resultaten bezorgd.
Oxy is op zich vrij nieuw voor mij. van wat ik er over gelezen heb, heeft het redelijk dezelfde eigenschappen Dianabol maar wel per mg minder effect. Dit houd ik dan ook tot een minimum de hele kuur.
Aan het einde van de kuur Clen. Dit omdat ik hier zeer goede ervaringen mee heb wat betreft na-kuur.
<O
</O
Mocht iemand nog op- of aanmerkingen hebben, hoor ik het graag.
<O
</O
Alvast bedankt.
Ik ben op dit moment een beetje onderzoek aan het doen voor mijn nieuwe kuur.
Tot nu toe gaat dit hem worden.
<O
</O
Week 1 t/m 4 750 mg Sustanon<O
</O
Week 1 t/m 8 500 mg Primobolan<O
</O
Week 1 t/m 8 50 mg oxy per dag
Week 5 en 6 500 mg Sustanon
Week 7 en 8 250 mg Sustanon
Week 8 t/m 14 0.02 mcg clen EOD
<O
</O
Nog even wat op- en aanmerkingen.
<O
</O
Ik neem aan dat het duidelijk een kuur voor massa is?
Waarom Primo? Dit is voornamelijk om de gewrichten soepel te houden en mochten oude blessures zich de kop op steken die tot een minimum te beperken. Deca viel af door te langdurige druk op de axis.
Zoals je ziet ben ik er voorstander van frontloaden met Sustanon. Heeft mij vrij goede resultaten bezorgd.
Oxy is op zich vrij nieuw voor mij. van wat ik er over gelezen heb, heeft het redelijk dezelfde eigenschappen Dianabol maar wel per mg minder effect. Dit houd ik dan ook tot een minimum de hele kuur.
Aan het einde van de kuur Clen. Dit omdat ik hier zeer goede ervaringen mee heb wat betreft na-kuur.
<O
</O
Mocht iemand nog op- of aanmerkingen hebben, hoor ik het graag.
<O
</O
Alvast bedankt.

mag je best verhogen met 5 dan . Oxy kan wel maar zou er nooit mee einigen omdat je dan echt in een zwaar diep gat gaat vallen, verder vind ik het toch raadzaam om na het stoppen van oxy ies te nemen om het verlies op te vangen bv