XXL Nutrition

Samenstellen kuur

jossie

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment een beetje onderzoek aan het doen voor mijn nieuwe kuur.

Tot nu toe gaat dit hem worden.
<O:p</O:p

Week 1 t/m 4 750 mg Sustanon<O:p</O:p

Week 1 t/m 8 500 mg Primobolan<O:p</O:p

Week 1 t/m 8 50 mg oxy per dag

Week 5 en 6 500 mg Sustanon

Week 7 en 8 250 mg Sustanon

Week 8 t/m 14 0.02 mcg clen EOD

Nog even wat op- en aanmerkingen.

Ik neem aan dat het duidelijk een kuur voor massa is?

Waarom Primo? Dit is voornamelijk om de gewrichten soepel te houden en mochten oude blessures zich de kop op steken die tot een minimum te beperken. Deca viel af door te langdurige druk op de axis.

Zoals je ziet ben ik er voorstander van frontloaden met Sustanon. Heeft mij vrij goede resultaten bezorgd.

Oxy is op zich vrij nieuw voor mij. van wat ik er over gelezen heb, heeft het redelijk dezelfde eigenschappen Dianabol maar wel per mg minder effect. Dit houd ik dan ook tot een minimum de hele kuur.

Aan het einde van de kuur Clen. Dit omdat ik hier zeer goede ervaringen mee heb wat betreft na-kuur.

Mocht iemand nog op- of aanmerkingen hebben, hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Verkeerde sectie lieverd!

kerel,

je post staat in de verkeerde sectie.

buiten dat vind ik het geen super kuur.

een paar dingen die me zo even opvallen:
- 8 weken oxy, heb je je nieuwe lever al geregeld?? :D
- waarom sust afbouwen??
- waarom sust frontload?? er zitten korte esthers in dus frontload is niet nodig

de rest heb ik niet zo veel verstand van, maar waarom geen eq ipv primo als je niet de negatieve bijwerkingen van deca wil. ik bedoel je pakt primo (vrij licht) maar daar tegenover oxy (het zwaarste orale anabool wat er is??)

ik zou het zo doen kerel, gewoon simpel houden:

wk 1 t/m 10: 500 mg sustanon
wk 1 t/m 10: 400 mg eq

de rest moet je zelf maar ff een beetje uitvinden.

succes
Michel

• Topic Starter Topic Starter
Echt waar?

heb al gevraagd om het te verplaatsen[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Latin spirit zei:
kerel,

je post staat in de verkeerde sectie.

buiten dat vind ik het geen super kuur.

een paar dingen die me zo even opvallen:
- 8 weken oxy, heb je je nieuwe lever al geregeld?? :D
- waarom sust afbouwen??
- waarom sust frontload?? er zitten korte esthers in dus frontload is niet nodig

de rest heb ik niet zo veel verstand van, maar waarom geen eq ipv primo als je niet de negatieve bijwerkingen van deca wil. ik bedoel je pakt primo (vrij licht) maar daar tegenover oxy (het zwaarste orale anabool wat er is??)

ik zou het zo doen kerel, gewoon simpel houden:

wk 1 t/m 10: 500 mg sustanon
wk 1 t/m 10: 400 mg eq

de rest moet je zelf maar ff een beetje uitvinden.

succes
Michel
Wat de oxy betreft geef ik je gelijk, die kan ik beter inkorten, Maar wat betreft primo, dan heb je mijn post niet goed gelezen. Primo is alleen maar om de gewrichten soepel te houden en mochten oude blessures zich de kop op steken die tot een minimum te beperken.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jossie zei:
Wat de oxy betreft geef ik je gelijk, die kan ik beter inkorten, Maar wat betreft primo, dan heb je mijn post niet goed gelezen. Primo is alleen maar om de gewrichten soepel te houden en mochten oude blessures zich de kop op steken die tot een minimum te beperken.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
EQ heeft dat ook toch?

ScHrOeFjE zei:
Kan,Dat weet ik niet. Maar Latin spirit vroeg zich af waarom ik primo in mijn kuur had gezet naast de Oxy.

Nogmaals primo is om te zorgen dat ik geen last krijg van oude of nieuwe blessures.
Ook over Primo ben ik heel erg te spreken wat de controle op blessure leed betreft.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

frontload is sowieso bullshit met susta, gewoon op 500 houden gedurende de kuur, zou hem wel minimaal op 10 welen houden en neem je 0.02 clen eod ??? mag je best verhogen met 5 dan . Oxy kan wel maar zou er nooit mee einigen omdat je dan echt in een zwaar diep gat gaat vallen, verder vind ik het toch raadzaam om na het stoppen van oxy ies te nemen om het verlies op te vangen bv

week 1-6 250 mg susta
week 1-6 50 mg oxy
week 1-10 400 mg deca
week 5-10 500 mg enanthate

Terug
Naar boven