Fitness Seller

samenvattend conclusie

zilver4sky

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
55kg
Hallo,

Ik heb op het forum paar weken zitten lezen en kijken en ik heb hier een kort samenvatting om breder en gespierder te worden, ik wou graag weten of het klopt! ik zelf ben een skinny fat;

momenteel 1,75meter lang en 54,7 kilo
voedingsschema heb ik al gemaakt en ik kom 20% boven mijn dagelijkse behoefte uit.

Kort samengevat:

Gaan bulken 10 tot 15 kilo erbij (later nog kiezen voor meer)
krachttraining tijdens het bulken.

wanneer ik het aantal gewicht ben bijgekomen gaan cutten
tijdens het cutten heel veel cardio maar ook nog krachttraining.

--------------------

Zo lees ik het altans.

wil graag weten of dit klopt of als het anders moet !

Alvast bedankt,

Het is nergens voor nodig om je vetpercentage zoveel te laten stijgen. Zorg gewoon dat je voldoende eet (dat je een voedingsschema (gaat) hanteren is :thumb:) Als je pas net begint met krachttraining is het niet ongebruikelijk dat de kilo's er bij zullen vliegen zonder dat je veel vetter zal worden. Als je merkt dat je toch een stuk vetter begint te worden, neem dan iets minder kcal per dag.

Het algemene verhaal van bulken en niks om je vp% geven om vervolgens diep te gaan cutten vind ik persoonlijk verspilde moeite. Zorg dus gewoon dat je erachter komt hoeveel je moet eten om niet al te veel qua vp% te stijgen en het aller belangrijkste ; hard trainen! Zorg dat je de techniek goed onder de knie krijgt voordat je tot falen gaat trainen.

Gewoon een cleanbulk doen en vp in de gaten houden;)

Terug
Naar boven