AndroidHealthClinic

Samsung S3

IronGain

Dutch Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
13%
De laatste tijd laadt hij steeds slechter op.

Ik heb dit probleem maanden geleden ook gehad, dat hij erg snel leegliep, zeer traag oplaadde en tijdens gebruik niet oplaadde maar zelf energie afnam..
Toen was het vanzelf weer weg, en nu is het er weer.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Ik heb al geprobeerd de RAM naar beneden te halen bij Applicatiebeheer (geen idee wat het is, maarja moest iets proberen) maar deze staat nogsteeds op 569 MB in gebruik en 211 mb vrij, terwijl alles eigenlijk afgesloten is (opgeteld wat nog aanstaat is 60 MB ofzo)

Kan dat er iets mee te maken hebben?
Of iets anders?

Wellicht aan je accu zelf?

Koop een nieuwe batterij.

• Topic Starter Topic Starter
Nouja als het daar aan zou liggen zou hij niet na een week weer normaal doen toch?

Heb ik ook gehad, nieuwe batterij had geen effect. Wat mij verder opviel is dat de telefoon erg heet wordt! Op internet bleek dit door het moederbord te komen. De reden dat hij zo snel leegloopt is waarschijnlijk door dat hij zo heet wordt (dit kost energie). Ik denk dus dat je S-III overleden is.

Heb momenteel een nexus 5 en ben hier erg tevreden mee! Erg snel in vergelijking met de S-III en kwa prijs erg goedkoop tegenover andere topmodellen S-V (snelheid en functies zijn nagenoeg het zelfde).

Teveel dikke wijven in je telefoonlijst, wordt ie traag van.

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik ook gehad, nieuwe batterij had geen effect. Wat mij verder opviel is dat de telefoon erg heet wordt! Op internet bleek dit door het moederbord te komen. De reden dat hij zo snel leegloopt is waarschijnlijk door dat hij zo heet wordt (dit kost energie). Ik denk dus dat je S-III overleden is.

Heb momenteel een nexus 5 en ben hier erg tevreden mee! Erg snel in vergelijking met de S-III en kwa prijs erg goedkoop tegenover andere topmodellen S-V (snelheid en functies zijn nagenoeg het zelfde).

Dit is dus precies wat ik ook had! Dat warm worden etc.
Wel balen, want heb die telefoon pas een jaar.. :(

Probeer eens een andere oplader

Ik heb 3 jaar lang een S3 gehad, na 3 jaar zou je denken dat je accu dood is, maar nee...
Ik kocht een extended kit en had nog steeds een telefoon die sloom ging opladen, met elke oplader thuis (ze bleken allemaal kaduuk te zijn thuis), nieuwe oplader gekocht en problem solved. ;)

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Mijn S3 was een jaar na aankoop ook wel eens warm.
Afgelopen zomer in Turkije 24/7 heet, me pa gebruikt 'm ondertussen trouwens.

Of te wel, warm worden wilt niet direct zeggen dat ie overleden is ofzo.

Mijn S4 heeft dit ook. Wat een kut telefoon ga na deze weer lekker terug naar HTC.

Terug
Naar boven