XXL Nutrition

Sappig debat op Amerikaanse fora :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
Waardering
3
SENSATIE!! SENSATIE!!

Bob Cicherillo VS Layne Norton aka Str8flexed
(IFBB pro) VS (Natural amateur bb-er)​

bobcpabig.jpg
VS [Abeelding niet meer beschikbaar]

Muscle mayhem forum VS bb.com forum

Waar gaat het over? Het begint bij deze thread (klik hier)

Wat wordt er geschreven op de desbetreffende fora?

op bb.com forum ----> Holy Sh!t, Str8flexed is taking a beaten!... KLIK HIER VOOR MEER!!!

op muscle mayhem forum ---> Chic's articles on BB.com KLIK HIER VOOR MEER!!!

die pro is stukken groter!

niettemin is die onderste kerel ook huge, maar naturel? :D

edit: ow het ging niet om hun fysiek?.... never mind :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
:cool:

Ik geloof wel dat Str8flexed naturel is, maar dat terzijde.. Hier kan je meer over 'm lezen http://www.bodybuilding.com/fun/layne.htm

Mensen die regelmatig op bb.com forum komen zullen 'm vast wel kennen.

Ik heb me gelukkig kunnen beheersen en me erbuiten gehouden. Bob Chick is echt te zielig voor woorden. "ik ben breder, dus ik weet meer." :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap Bob's standpunt wel. Hij heeft veeel meer ervaring, hij is een pro en begeleidt ook andere pro's. Str8flexed is pas 21 jaar, wat heeft zo'n 'broekie' nou te zeggen.

Aan de andere kant.. Str8flexed begeleidt ook mensen, heeft ook al een aantal trainingsjaren achter de rug, heeft zeer veel kennis en is toegewijd aan de sport. Hij baseert zijn kennis op pure wetenschap en eigen ervaring..

Jammer dat Str8flexed wordt afgekraakt op zijn fysiek, want hij ziet goed uit, zeker voor een natural.

Zeer smeuiig allemaal!

Allemaal naar Chicherillo luisteren anders:
keep following your "science and logic", Spock...you'll end up looking like you just got released from Auschwitz by the time you get on stage.

Idd enige wat ik in die thread op Muscle mayhem zie is een foto van jaren out.
En allemaal aanvallen op z'n fysiek..beetje zielig.
Snap het ook wel van die pro, want die str8flexed staat wel bekend om zn koppigheid geloof ik. Maar beetje zwak om het niet gewoon uit te praten, want die bob wilde verder z'n standpunt niet ondersteunen geloof ik.
Maar die Bob denkt doordat ie pro is ook alles weet, ik heb em een x over binnenkant borst zien praten en een artikel over dat je squats en deadlifts moest vermijden ???

Tja die Chick lult dan ook maar wat, weer zo'n aanhanger van de lage intensiteit cardio training voor fatburning. Dat artikel van hem is nou niet echt info die grondbrekend of zo is. Een ander aangehaald artikel in die thread als tegenhanger van lage intensiteit cardio is gelukkig veel wetenschappelijker onderbouwd.

http://www.bodybuilding.com/fun/satter2.htm

En zo is het nog steeds, no pain no gain. Ook met cardio.

Just how slow to go? I personally use the treadmill at about a 3.0 MPH pace, and the stationary bike at about 65 RPM. Remember the faster you go, the harder you work, the more CARBS will be used for fuel!

Uit Bobs artikel, wat is die gozer dan aan het doen ? In ieder geval geen vet verbranden met een snelheid van nog geen 5 Km/uur.

Eens kijken of ik me ook maar eens in die thread ga mengen :)

aan de foto te zien staat str8flexed op het punt om flink te gaan schijten!

Ik vind het wel grappig dat str8flexed op z’n fysiek wordt aangevallen terwijl hij een fysiek heeft waarvan ik twijfel of dat allemaal zo naturel is. Oftwel: hij is behoorlijk groot! Maar toch presteert bob chick het om hem klein te noemen……

layne en 20 jaar gear =10x zo groot als bob 'chick'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven