AndroidHealthClinic

Saus bij gerechten

FifT

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
83kg
Wat voor saus gebruiken jullie bij gerechten als rijst (of aardappelen), kip en groenten?
Heb zelf nogal moeite dit droog weg te krijgen :rolleyes:

witte saus is prima bij groenten, champignon saus, peperroomsaus
aardappelen gewoon beetje jus van het vlees

rijst gewoon met kip-kerrie ;)

• Topic Starter Topic Starter
En welke neem jij dan? Tenminste, waar haal je ze? En zijn die sauzen niet te vet?

indd gewoon bij de c1000 van knorr
water in een pannetje roeren en je hebt een
heerlijk sausje ;)

Blij om dat te horen :D
At er vrijwel nooit saus bij, altijd gedacht dat dat te vet was.
Dan ga ik eens wat saus inslaan :meal:

Blij om dat te horen :D
At er vrijwel nooit saus bij, altijd gedacht dat dat te vet was.
Dan ga ik eens wat saus inslaan :meal:

Ik dacht idd ook dat er wat teveel vet in zat, ga ik dat ook maar vaker eten. Maakt het eten altijd een stuk lekkerder vind ik.

Dat beetje vet in de saus kan dus geen kwaad? zolang je maar de kip, rijst en groenten naar binnen schuift :cool:

tuurlijk kan dat geen kwaad ;)
beetje vet heb je ook nodig he :)

Bij de aardappelen meestal wat jus uit een zakje. (zeker van kipfilet valt de jus toch erg tegen)

Bij rijst en pasta draait het juist om de saus, de rijst/pasta is slechts daar voor de KH, dus de saus is geheel afhankelijk van het recept dat ik kook.

Wat voor saus gebruiken jullie bij gerechten als rijst (of aardappelen), kip en groenten?
Heb zelf nogal moeite dit droog weg te krijgen :rolleyes:

ja als jullie niet letten op de vele te grote en te sterke geoefende boze ouderen zijn niet alleen de sauzen nog nog maar droog te verkrijgen,maar is ook de voeding niet meer te krijgen,want die bouwen overal wegen ed zodat de jongeren daar geen voeding kunnen bouwen

ja als jullie niet letten op de vele te grote en te sterke geoefende boze ouderen zijn niet alleen de sauzen nog nog maar droog te verkrijgen,maar is ook de voeding niet meer te krijgen,want die bouwen overal wegen ed zodat de jongeren daar geen voeding kunnen bouwen

Je gebruikt vast geen weed vanwege medicinale doeleinden of wel?
Ik begrijp er geen zak van!

die van calvé zijn erg lekker. zomerse kerrie bijv.

????????????????????????????????????

Terug
Naar boven