Fitness Seller

Save games overzetten

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Moet mijn Windows opnieuw installeren waardoor ik dus alles kwijt zal raken.

Nu had ik een week terug Borderlands 2 gedownload en wil mijn save game niet verliezen. Als ik naar mijn Program Files ga en daar de Borderlands 2 map overzet op een USB, kan ik vervolgens deze map weer op mijn computer zetten waardoor ik weer verder kan gaan waar ik gebleven ben? De game is 8GB groot, dus liever pak ik alleen de save file en download ik het spel wel weer opnieuw.

Had gehoord, omdat het illegaal gedownload is, dat de save file ergens anders kan zitten. Ik speel nooit games op mijn computer dus ik zou sowieso niet weten naar welk bestand ik opzoek ben.

Kan iemand me helpen?
staan toch op je steam cloud?

Heb het spel zelf niet, maar volgens Google staan de savegames in C:\Users\gebruikersnaam\Documents\My Games\Borderlands 2. Dus als je het spel eerst installeert en daarna die map overkopieert zou het moeten werken.

Je kunt even testen of de map bij jouw versie hetzelfde is door hem tijdelijk te renamen, als je dan je saves niet meer kunt zien heb je de goede.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het spel zelf niet, maar volgens Google staan de savegames in C:\Users\gebruikersnaam\Documents\My Games\Borderlands 2. Dus als je het spel eerst installeert en daarna die map overkopieert zou het moeten werken.

Je kunt even testen of de map bij jouw versie hetzelfde is door hem tijdelijk te renamen, als je dan je saves niet meer kunt zien heb je de goede.

Thanks!!
Heb het gecontroleerd en dat is 'm inderdaad.

Had hetzelfde met Sleeping Dogs, waarvan ik de save verloor. Om een één of andere reden staat SD niet bij mijn ''my games''... Maargoed, borderlands ging het nu ff om.

Ik heb alles van dat game in een mapje borderlands 2, maar mijn save games
zitten ik program files/2K games. Ik heb ook een niet legale versie.
Vind het trouwens een redelijk vet spel, om met wat vrienden te spelen.

Er kunnen ook gegevens staan in je registery.
Maar denk dat alleen die borderlands 2 map wel genoeg is.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alles van dat game in een mapje borderlands 2, maar mijn save games
zitten ik program files/2K games. Ik heb ook een niet legale versie.
Vind het trouwens een redelijk vet spel, om met wat vrienden te spelen.

Mijn versie gaat niet online volgens mij.
Speel meestal ook maar 1 quest en dan heb ik er al genoeg van.

Ik speel hem op Ps3 en op PC.
Op PC heeft een maat van me hem legaal en dat lukt wel via een omweggetje om samen te spelen. Ik ken er ook niet zoveel van, maar hij gelukkig wel :p
We runnen het via Tunngle

Terug
Naar boven