MuscleMeat

Saw 4

Lenn

Freaky Bodybuilder
Waardering
79
Lengte
1m70
Massa
83kg
Heb em gisteren gezien. Als je deze film gezien hebt snap je waarom jigsaw dit allemaal gestart is. Maar langs de andere kant moet je heel goed volgens anders snap je de film niet meer. Zoals ik dus. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Nee, als de I am legend film da mag, waarom saw 4 dan nog niet?

Ik ben bij deel 2 letterlijk in slaap gevallen. Geen behoefte de opvolgers nog te zien:P

Ik ben bij deel 2 letterlijk in slaap gevallen. Geen behoefte de opvolgers nog te zien:P

:roflol:

dan val je hiervan ook in slaap ? :D :

silverstar.jpg - 121055

(grootste achtbaan in Europa in europapark)

moet um nog zie n..de rest van de saws bevielen me heel goed dus.......

Vond 1 wel redelijk. Zwaar overrated weliswaar maar toch redelijk te pruimen.. 2 vond ik niks en 3 en 4 heb ik nog niet gezien en hoef ik ook niet te zien.. Succes van de eerste is weer eens gruwelijk uitgemolken..

wat is er nou nog leuk aan saw, na deel 1 en 3 gezien te hebben heb ik het wel gezien :D De schrik is eraf en de films zijn saai!

1 is goed , 2 suckt , 3 is verassend goed !

grootste k*ttrilogie ever, en dan behangen ze nog alle stations met die afschuwelijke affiches ervan. :rolleyes:

Ik ben benieuwd iig!

grootste k*ttrilogie ever, en dan behangen ze nog alle stations met die afschuwelijke affiches ervan. :rolleyes:
Weinig horror films te vinden met 3 keer op rij (4 keer?) een relatief hoge rating van zowel critics als publiek. Bovendien was het een origineel concept en is het plot telkens toch weer verrassend te noemen. Maar ik ben het wel eens dat het beste er nu af is.

Net gezien, toch een aardige film hoor. Blijft vermakelijk. Had ik niet verwacht.

Heb van de eerste 3 genoten en hoop dat ik dit ook van deel 4 ga doen

1 heb ik niet gezien. Vond 2 echt super, 3 weer mnder dus hoop dat deel 4 helemaal geweldig is...

Ook net gezien dankzij ciko zen hadige site :D Einde vindt ik raar maarja had niet anders verwacht ...

Weinig horror films te vinden met 3 keer op rij (4 keer?) een relatief hoge rating van zowel critics als publiek. Bovendien was het een origineel concept en is het plot telkens toch weer verrassend te noemen. Maar ik ben het wel eens dat het beste er nu af is.

origineel concept? seriemoordenaar die de politie altijd te snel af is, nooit wordt gevat en met een twist op het einde komt, daarvan maken ze er elk jaar wel een paar van (seven etc...), het ergste hierbij nog is dat er niets van uitdieping is op het gebied van karakteruitwerking bij de personages (vooral de slachtoffers danà.

waar ik me dan nog het meest aan erger is dat moraliserend lesje dat die jigsaw ons (de kijker) wil leren. ik weet niet man, maar ik hou echt niet van dergelijke films.

origineel concept? seriemoordenaar die de politie altijd te snel af is, nooit wordt gevat en met een twist op het einde komt, daarvan maken ze er elk jaar wel een paar van (seven etc...), het ergste hierbij nog is dat er niets van uitdieping is op het gebied van karakteruitwerking bij de personages (vooral de slachtoffers danà.
Nope, ik bedoel een seriemoordenaar die vallen maakt, slachtoffers een opdracht/kans geeft om het eigen leven te redden door eraan te ontsnappen (eigenlijk vermoorden ze zichzelf), en dit met een bepaalde reden. Dat is bij mijn weten nooit eerder gedaan. Natuurlijk zijn er zat films die over seriemoordenaars gaan, en er zullen er ongetwijfeld nog veel volgen, zowel slechte als goede.

Echt kwaliteitsfilms zijn dit niet, maar het levert toch enkele spannende/verrassende momenten op en scoort nog steeds een pak hoger dan veel gelijkaardige films in het genre.

1 niet gezien
2 vond ik top en 3 ook
4 moet ik nog kijken

zonder de twists aan het eind
zou het maar saai zijn

Terug
Naar boven