gymshar1
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 14%
Kwam dit filmpje tegen moest toch wel beetje lache.
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ken Leroy persoonlijk , en deze jongen leeft voor zijn sport , en gebruikt echt niet , hij moet zich ook laten controleren bij de aankomende wedstrijd en dit zelf betalen .

Ik ken Leroy persoonlijk , en deze jongen leeft voor zijn sport , en gebruikt echt niet , hij moet zich ook laten controleren bij de aankomende wedstrijd en dit zelf betalen .
Vind er totaal niks bijzonders aan, gewoon een doorsnee sportschool bezoeker met een middelmatig fysiek.. Iemand met zo'n fysiek die zegt dat ie wedstrijden draait moet ik altijd even smakelijk om lachen..
Edit: wat een domme topic titel
En als hij nu een test tren'tje deed werd het nog eens echt wat met hem.En toch vind ik het dan knap dat hij als eerste Nederlander meedoet aan de Natural Olympia in Las Vegas.
Waarom doet niet iedereen dat gewoon dan als het een doorsnee sportschool bezoeker fysiek is?
Hij is vet irritant en denkt dat hij alles is, maar hij is voor een naturel toch aardig verder dan de doorsnee sportschool bezoeker, die tegenwoordig al wel snel aan de middelen zit.
Had ie veel erder mee moeten beginnen dan, leuk lichaam voor op het strand, maar geen supergenen.En als hij nu een test tren'tje deed werd het nog eens echt wat met hem.