XXL Nutrition

Sbs 6 groot worden zonder rotzooi

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Ik ken Leroy persoonlijk , en deze jongen leeft voor zijn sport , en gebruikt echt niet , hij moet zich ook laten controleren bij de aankomende wedstrijd en dit zelf betalen .

Ik ken Leroy persoonlijk , en deze jongen leeft voor zijn sport , en gebruikt echt niet , hij moet zich ook laten controleren bij de aankomende wedstrijd en dit zelf betalen .

Ik geloof ook zeker wel dat hij natty is en dat hij er alles voor heeft laten gaan om dit te bereiken. De sport is zijn leven en daar mag hij best trots op zijn. Maar het blijft ons DBB karikatuur natuurlijk ;)

Ja dat is waar, zo vaak de discussie met hem gehad over gebruik, en wat je ook als argument geeft hij keurt het af Maar ik ben echt trots op hem.

Is dit nou allemaal zo vreselijk bijzonder, er zijn wel meer mensen op deze aardbol die leven voor hun sport en niet gebruiken

Vind er totaal niks bijzonders aan, gewoon een doorsnee sportschool bezoeker met een middelmatig fysiek.. Iemand met zo'n fysiek die zegt dat ie wedstrijden draait moet ik altijd even smakelijk om lachen..

Edit: wat een domme topic titel

Vind er totaal niks bijzonders aan, gewoon een doorsnee sportschool bezoeker met een middelmatig fysiek.. Iemand met zo'n fysiek die zegt dat ie wedstrijden draait moet ik altijd even smakelijk om lachen..

Edit: wat een domme topic titel

En toch vind ik het dan knap dat hij als eerste Nederlander meedoet aan de Natural Olympia in Las Vegas.
Waarom doet niet iedereen dat gewoon dan als het een doorsnee sportschool bezoeker fysiek is?

Hij is vet irritant en denkt dat hij alles is, maar hij is voor een naturel toch aardig verder dan de doorsnee sportschool bezoeker, die tegenwoordig al wel snel aan de middelen zit.

Leuk voor hem toch

En toch vind ik het dan knap dat hij als eerste Nederlander meedoet aan de Natural Olympia in Las Vegas.
Waarom doet niet iedereen dat gewoon dan als het een doorsnee sportschool bezoeker fysiek is?

Hij is vet irritant en denkt dat hij alles is, maar hij is voor een naturel toch aardig verder dan de doorsnee sportschool bezoeker, die tegenwoordig al wel snel aan de middelen zit.
En als hij nu een test tren'tje deed werd het nog eens echt wat met hem.

En als hij nu een test tren'tje deed werd het nog eens echt wat met hem.
Had ie veel erder mee moeten beginnen dan, leuk lichaam voor op het strand, maar geen supergenen.

Overigens tenenkrommend om te zien die 75 kilo natural wedstrijden :roflol:

Maar das mijn mening

2lvistl.gif

net 25 pagina's over die knuppel gelezen, heb mn abs weer getraint :roflol:

Terug
Naar boven