- Waardering
- 22.094
Net geweest op National Geographic. Ze zijn in Brazil. Kun je nog wat van leren
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van Praag is idd wel hard, 500 euro om met 'z'n b*ch' te mogen praten.
Alleen eerste twee gezien tot nu toe, 7/10 gedownload van tpb.
Stayed in the same street for a week and walked by this club almost every night. Only one night we were asked to get in but I refused since I've already had read other horror stories about nightclubs in Budapest.
One thing I noticed was a big Hells Angels sticker on the door. The next day I saw the same sticker on the door of a night club at Vaci Utca. The biggest give-away those clubs are connected was the doorman, the same one that asked to get in at the Aphrodite.
So I believe it's a Hells Angels operation and probably they have more clubs in Budapest running.
21:30 toch? Zag een voorstukje tussen de reclame door, leek idd een beetje hetzelfde als Scam City: Bangkok.
21:30 toch? Zag een voorstukje tussen de reclame door, leek idd een beetje hetzelfde als Scam City: Bangkok.
Het is een stukje smeuiger gemaakt dan SC. Ik ga het wel kijken iig.SBS zijn een bende na-apers
---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 20:41 ----------
Ja half tien

Buenos Aires, Praag en Rio vond ik de leukste, Barcelona ging voornamelijk over de pickpockets en de rest vond ik niets aan.Sommige afleveringen zijn goed, anderen bagger zoals die van Marrakech: ging bijna een hele aflevering over namaaktapijten.![]()
Buenos Aires, Praag en Rio vond ik de leukste, Barcelona ging voornamelijk over de pickpockets en de rest vond ik niets aan.
Best ziek eigenlijk hoe ze dingen doen, gewoon extreme afpersingen of ze drogeren je en jatten je hele kamer leeg.