Fitness Seller

Scam City

Ik had de aflevering van vorige week gezien (praag), is inderdaad een vette show!
Heb ondertussen in totaal 3 afleveringen gezien, krijg al bijna schrik om nog op vakantie te gaan :o

Die van Praag is idd wel hard, 500 euro om met 'z'n b*ch' te mogen praten.

Alleen eerste twee gezien tot nu toe, 7/10 gedownload van tpb.

In Boedapest had ik een appartement bijna naast zo'n scam stripclub. In 2009 nog iets over geschreven op een site waar die club belicht wordt :

Stayed in the same street for a week and walked by this club almost every night. Only one night we were asked to get in but I refused since I've already had read other horror stories about nightclubs in Budapest.

One thing I noticed was a big Hells Angels sticker on the door. The next day I saw the same sticker on the door of a night club at Vaci Utca. The biggest give-away those clubs are connected was the doorman, the same one that asked to get in at the Aphrodite.

So I believe it's a Hells Angels operation and probably they have more clubs in Budapest running.

http://www.budapest-tourist-guide.com/aphrodite-akropolis-club-comments.html

Die stripclub scam waar toeristen volledig worden uitgekleed zie je in meer Oost-Europese steden. De club die bij ons in de straat zat zag je ook bijna nooit iemand naar binnen gaan, de gelieerde club in 1 van de drukste winkelstraten van Boedapest had meer aanloop en dus ook meer inkomsten voor het lokale maffiatuig (of Hells Angels-tuig).

• Topic Starter Topic Starter
Sommige afleveringen zijn goed, anderen bagger zoals die van Marrakech: ging bijna een hele aflevering over namaaktapijten. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Bier drinken met de wouten :roflol:

Sommige afleveringen zijn goed, anderen bagger zoals die van Marrakech: ging bijna een hele aflevering over namaaktapijten. :roflol:
Buenos Aires, Praag en Rio vond ik de leukste, Barcelona ging voornamelijk over de pickpockets en de rest vond ik niets aan.

Best ziek eigenlijk hoe ze dingen doen, gewoon extreme afpersingen of ze drogeren je en jatten je hele kamer leeg.

Buenos Aires, Praag en Rio vond ik de leukste, Barcelona ging voornamelijk over de pickpockets en de rest vond ik niets aan.

Best ziek eigenlijk hoe ze dingen doen, gewoon extreme afpersingen of ze drogeren je en jatten je hele kamer leeg.

Zoals in die aflevering van Buenos Aires. Heb toen even opgezocht wat die vrouw eigenlijk in dat drankje deed. Dacht dat het een relatief onschuldig slaapmiddeltje was en verder niets ergs, maar bleek dat dat scopolamine was. Blijkbaar is dat serieus vergif en kun je daar twee dagen out van zijn. :eek:

goed he:roflol:

goeie bump

ik denk dat ze dat bij bodybuilders niet zo snel proberen.

Terug
Naar boven