AndroidHealthClinic

scary movie 4

Er komt nog wel meer leuks aan:

Pirates of the carribean 2
Terminator 4
Final Destination 3
Die Hard 4
enz..enz..

Verkeerde sectie btw.

k*tfilm..

dr. phil speelt er ook in :P

geweldige rol dat wel.. hij zaagt zijn verkeerde voet af.

• Topic Starter Topic Starter
sorry kan iemand hem in de goede sectie plaatsen

omg ik dacht dat het bij deel 3 wel duidelijk was dat het helemaal uitgemolken was, maar nee hoor ze gaan gewoon door met deze trash alsof er niets aan de hand is. :suicide:

Deel 1 en 2 kon ik nog om lachen, maar deel 3 was te slecht voor woorden. Ik hoop dat deze weer beter is. In deel 3 zat echt geen enkele goede grap.

Ja 1 was bij momenten leuk, het was ook nog origineel omdat het deel 1 is. Deel 2 begon goed maar werd steeds slechter naar het einde toe. tja 3 had ik beter nooit gezien, niets is erger dan een parodie die niet grappig is. Ik wacht de reviews maar af voor deel4.

• Topic Starter Topic Starter
vond de trailer wel grappig vandaar deze post dacht ook dit zal wel weer een flop zijn maar we zien het wel weer he

Weet trouwens iemand waarom hij niet afspeelt, ik zie enkel het QT logootje, heb QT wel geinstalleerd?

is er ook nog een SM 3???? is me denk ik even ontschoten.

edit:

haha SM4 lache zitten echt leuken stukjes in. heerlijk hoor hoe george W B in de zeik word genomen.

vond 1 en 2 trouwens goed met vlagen. maar was ook wel eens wind stil...

maar welke comedie was nou echt goed.... die de laatste jaren is uitgekomen.

Laatst bewerkt:
K*tfilms, diegenen die dit tophumor vinden kunnen beter roestnagels in de romp geduwd krijgen en/of eens deftige dvd's gaan huren van o.a. the office, monty python, the big lebowski, blackadder, duckman,.....

Terug
Naar boven