Fitness Seller

schadelijk?!?!

rickyk

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Goeie dag allemaal ik ben sinds vorige week begonnen met een kuur nou heb ik al mijn injecties al klaar gemaakt is dit een probleem? Zou iemand mij aub kunnen helpen
Hiermee alvast bedankt

Die injecties zullen na 10 weken nog heel steriel zijn,succes!

• Topic Starter Topic Starter
Hartstikke dank voor je reactie had grote twijfels of het wel een slimme zet was maar die zijn gelukkig weg nu

Goeie dag allemaal ik ben sinds vorige week begonnen met een kuur nou heb ik al mijn injecties al klaar gemaakt is dit een probleem? Zou iemand mij aub kunnen helpen
Hiermee alvast bedankt

Wel nieuwe spuitjes gebruiken bij het zetten

Hiermee alvast bedankt

Weet niet wat je precies hebt klaargemaakt maar als je voor de komende weken spuiten hebt lopen vullen kan je ze wegflikkeren.

Je kan ze best ff bewaren masr geen 10 weken

no shit waarom zou je in godsnaam injecties voor 10 weken al klaarmaken? logicazzz

no shit waarom zou je in godsnaam injecties voor 10 weken al klaarmaken? logicazzz

Vroeg ik me ook al af.

1 van de reden waarom het ook niet mag (naast steriliteit) is dat
de Benzyl middelen in je AAS (BB en BA) het plastic van je spuitje aan kunnen tasten en oplossen, waardoor je dus plastic in je olie krijgt.

Of dat ook in 10 weken al gebeurd weet ik niet.

Ikzelf zou het iig niet meer injecteren. Probeer zelf altijd alle risicos zo klein mogelijk te houden.

Waarom heb je niet alles in 1 grote mega spuit gedaan?..is ook handig natuurlijk om wekelijks de gewenste ml's te injecteren !

Wat ik me afvraag.. Wat als die ricky na klusserdeklus's berichtje dacht Oh het kan en hij komt eerst niet op dit forum weer en krijgt complicaties of er dan ook consequenties zijn voor klusserdeklus..

Als je zoiets zegt leg je het sarcasme er toch iets dikker boven op..

Terug
Naar boven