AndroidHealthClinic

Schatting bodyfat?

Gast 68610

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
4
who cares wat je bf% is. Het is zowieso te hoog als je abs wilt.

18% denk ik

ja want dat heeft met je bf% te maken...

18 procentjes schat ik

Hoe moet ik anders m'n behoefte berkenen?

je behoefte hangt af van je T4, T3, leptinepeil, testosteron, cortisol, en dat lijstje gaat nog lang door. Als die formuletjes zijn zo een ruwe schatting dat het niet meer grappig is. Je bf% laten "schatten" is al even ruw.

De meesten zoeken het veel te ver. Stop eens met snoepen, bier, hoog-zetmeelvoedsel(brood, pasta) en gefrituurd eten, en vervang dat door veel groenten en veel vis, hou dat 2 maandjes vol en het vet slinkt zienderogen.

Laatst bewerkt:
18% denk ik.

Bf% zegt weinig trouwens, ik sta op 16% en heb ook gewoon nog zichtbare abs terwijl er overal wordt verkondigt dat je daar zeker onder de 10% voor moet zitten.

De spiegel is je beste vriend.

• Topic Starter Topic Starter
Bf zegt niks, ik sta op 16% en heb ook gewoon nog zichtbare abs terwijl er overal wordt verkondigt dat je daar zeker onder de 10% voor moet zitten.

De spiegel is je beste vriend.
Ja begrijp ik, maar mijn abs zie je ook en toch heb ik van die gore lovehandles. en de spiegel gaat mij niet vertellen wat ik op een dag moet eten :p

Ja begrijp ik, maar mijn abs zie je ook en toch heb ik van die gore lovehandles. en de spiegel gaat mij niet vertellen wat ik op een dag moet eten :p

Ik zal ik het je zeggen, 20 gram visolie per dag vs cortisol, en yohimbine als alpha-receptor antagonist.

En dan is het een kwestie van volhouden.

Laatst bewerkt:
je behoefte hangt af van je T4, T3, leptinepeil, testosteron, cortisol, en dat lijstje gaat nog lang door. Als die formuletjes zijn zo een ruwe schatting dat het niet meer grappig is. Je bf% laten "schatten" is al even ruw.

De meesten zoeken het veel te ver. Stop eens met snoepen, bier, hoog-zetmeelvoedsel(brood, pasta) en gefrituurd eten, en vervang dat door veel groenten en veel vis, hou dat 2 maandjes vol en het vet slinkt zienderogen.
Dat doe ik al maanden, was eerst aaaaaardig fatsig en ben toen gaan clean bulken zonder vast voedingschema, gewoon alleen gezonde dingen en val nu niet meer af en voordat ik teveel of te weinig blijf eten reken ik het liever ff uit!

17-22%

Wat ik er misschien bij moet vertellen: de foto's zijn daarnet, oftewel s'nachts gemaakt, moet zeggen dat ik er naar mijn mening smorgens beter uit zie...

Wat ik er misschien bij moet vertellen: de foto's zijn daarnet, oftewel s'nachts gemaakt, moet zeggen dat ik er naar mijn mening smorgens beter uit zie...

Dan kan het iets lager uitvallen. Maar foto's zijn vaak toch heel onnauwkeurig te beoordelen.

X100000!!!

Zo cut ik ook trouwens, alle troep weg en gezond/droog eten verspreid over de hele dag

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

16 tot 18% denk ik trouwens...

beste wat je kan doen is wat calyptus adviseerd, samen met cardio

Terug
Naar boven