Fitness Seller

schoenen met dikke zool

Burgtie

Advanced Bodybuilder
Waardering
61
Goedemiddag DBB-ers !

Ik zit met een vraag, ik ben op zoek naar schoenen met een dikke zool. Dit omdat ik bij de kuit oefeningen ik nogal last krijg van mn voeten waardoor ik de kuiten niet optimaal kan trainen.. Iemand suggesties voor schoenen met dikke zool en evt. waar ze te koop zijn?

Niet handig, zorgt voor instabiliteit. Welke kuit oefeningen bedoel je precies en wat doet er precies pijn?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Niet handig, zorgt voor instabiliteit. Welke kuit oefeningen bedoel je precies en wat doet er precies pijn?

Alle kuit oefeningen, standing calf raises, seated calf raises etc..
Pijn, bovenin mijn voet, vlakbij de tenen, waarme je als het ware drukt.

Instabiliteit? Volgens mij zorgen iig menig sportschoen daar meer voor..

volgens mij gaat een dikke zool je niet helpen bij je probleem.

als je last hebt van je voeten door de beweging die je maakt, zal een dikke zool niet zoveel uitmaken want de beweging blijft hetzelfde.

ik kan me trouwens niet echt iets voorstellen bij de pijn die je beschrijft, maar wat je kan proberen is het wat rustiger opbouwen kwa gewicht, misschien heeft het te maken met een soort opwarming die niet goed gaat?

zoiets misschien:
kisten.jpg

Nike air force 1 heeft een best dikke zool.

Maar je kan ook je kuit oefeningen ook eens proberen op je sokken, misschien sta je wel gwn verkeerd

Elke dag een 5tal minuten op 1 been gaan staan en evenwicht houden versterkt de je enkels wel.

• Topic Starter Topic Starter
Probeer het op blote voeten, dat doe ik ook.. werkt goed :thumbup:

(geen geintje)

Terug
Naar boven