Hallo,
ik moest voor het vak Marketing een website maken met willekeurig onderwerp. Belangrijkste aspecten hiervan zijn:
- aantrekkelijk design (passend voor het onderwerp)
- hoog bounce-percentage voorkomen
- schrijfsT aangepast aan doelgroep
- content interessant voor doelgroep
- advertisement blending
Nu heb ik ervoor gekozen om de site over anabolen te doen, omdat het mij gewoon leuk leek. Al bij al vind ik het eindresultaat voldoende, maar ik vroeg me af wat jullie ervan vinden (Zowel design, ..., content) .
Ik vrees dat content wat aan de lage kant zal scoren?
Als de site volgens jullie goed meevalt denk ik eraan om hem wat aan te passen (meer en betere tekst/uitleg) en hem online te houden.
Wat denken jullie?
de site:
[Link niet meer beschikbaar]
ps. Please don't shoot me if this is the wrong topic, ik dacht dat hier het best zou zijn.
ik moest voor het vak Marketing een website maken met willekeurig onderwerp. Belangrijkste aspecten hiervan zijn:
- aantrekkelijk design (passend voor het onderwerp)
- hoog bounce-percentage voorkomen
- schrijfsT aangepast aan doelgroep
- content interessant voor doelgroep
- advertisement blending
Nu heb ik ervoor gekozen om de site over anabolen te doen, omdat het mij gewoon leuk leek. Al bij al vind ik het eindresultaat voldoende, maar ik vroeg me af wat jullie ervan vinden (Zowel design, ..., content) .
Ik vrees dat content wat aan de lage kant zal scoren?
Als de site volgens jullie goed meevalt denk ik eraan om hem wat aan te passen (meer en betere tekst/uitleg) en hem online te houden.
Wat denken jullie?
de site:
[Link niet meer beschikbaar]
ps. Please don't shoot me if this is the wrong topic, ik dacht dat hier het best zou zijn.

Zie overal spuitjes en vialtjes maar nergens "het resultaat" ^^
. Zet hier even dbb te zeiken.