AndroidHealthClinic

schoolopdracht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arsenal

Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
80kg
Hallo,

ik moest voor het vak Marketing een website maken met willekeurig onderwerp. Belangrijkste aspecten hiervan zijn:
- aantrekkelijk design (passend voor het onderwerp)
- hoog bounce-percentage voorkomen
- schrijfsT aangepast aan doelgroep
- content interessant voor doelgroep
- advertisement blending

Nu heb ik ervoor gekozen om de site over anabolen te doen, omdat het mij gewoon leuk leek. Al bij al vind ik het eindresultaat voldoende, maar ik vroeg me af wat jullie ervan vinden (Zowel design, ..., content) .
Ik vrees dat content wat aan de lage kant zal scoren?

Als de site volgens jullie goed meevalt denk ik eraan om hem wat aan te passen (meer en betere tekst/uitleg) en hem online te houden.

Wat denken jullie?

de site:
[Link niet meer beschikbaar]

ps. Please don't shoot me if this is the wrong topic, ik dacht dat hier het best zou zijn.

Toegeschreven op de doelgroep... je Nederlandse spelling / grammatica laat te wensen over en je schrijft nogal populair - ofwel: je doelgroep bestaat uit 16-jarigen?

Taalgebruik inderdaad nogal informeel op zn minst. Denk dat de meeste mensen die zoeken naar informatie over AAS toch wel een serieuze site zoeken.
Ook vind ik de hoeveelheid informatie nogal karig, maar dat valt waarschijnlijk buiten de opdracht. Heb niet alles doorgelezen, max 1 minuut, maar je hebt het best vaak over een PCT maar hebt nergens uitgelegd wat het nu eigenlijk inhoudt.
Je header hadden wel wat meer fysieken op gemogen :) Zie overal spuitjes en vialtjes maar nergens "het resultaat" ^^

oja, je menu klopt niet helemaal, als je op neveneffecten klikt komt er nog een keer neveneffecten tevoorschijn in die balk.
En wikipedia links? :/

Laatst bewerkt:
Hallo,

ik moest voor het vak Marketing een website maken met willekeurig onderwerp. Belangrijkste aspecten hiervan zijn:
- aantrekkelijk design (passend voor het onderwerp)
- hoog bounce-percentage voorkomen
- schrijfsT aangepast aan doelgroep
- content interessant voor doelgroep
- advertisement blending

Nu heb ik ervoor gekozen om de site over anabolen te doen, omdat het mij gewoon leuk leek. Al bij al vind ik het eindresultaat voldoende, maar ik vroeg me af wat jullie ervan vinden (Zowel design, ..., content) .
Ik vrees dat content wat aan de lage kant zal scoren?

Als de site volgens jullie goed meevalt denk ik eraan om hem wat aan te passen (meer en betere tekst/uitleg) en hem online te houden.

Wat denken jullie?

de site:
[Link niet meer beschikbaar]

ps. Please don't shoot me if this is the wrong topic, ik dacht dat hier het best zou zijn.

gast :fuu::fuu::fuu::fuu:
helemaal geen schoolopdracht, deze site is al gepost geweest!
je wil gwn dat we er allemaal op klikken en op je links klikken zodat jij wat centjes verdient! bol af met je k*tsite, dbb stays the best

Iemand IP? Tijd voor de DBB-knokploeg om weer in actie te komen.

slechte achtergrond man, niet echt op volgorde, meoilijk iets te vinden... maak het duidelijker gebruik betere lettertypes, lichtere achtergrond en donkere letters of omgekeert (y) Succes

wat een eikel :roflol:. Zet hier even dbb te zeiken.

Ach wat zou mij het verrotten als je weer 3 cent door mij verdient hebt.

Aan de andere kant vind ik je wel een smerige rat als je zoiets flikt.

wat een mongol jong..

Je Nederlands mag wel beter. Ik vind dat persoonlijk een afknapper. Voor de rest ziet het er oké uit.
Ik heb verder niet naar de inhoud gekeken want daar kan ik je niet op beoordelen aangezien ik er zelf bijna niets van af weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven