Fitness Seller

Schrijnende toestanden in Bulgaarse weeshuizen.

Doet wat denken aan de weeshuis-toestanden in Roemenië onder Caucesku. Idd nogal onterend ja.

• Topic Starter Topic Starter
En dan nog te denken dat Bulgarije bij de EU is nu.

Apenland . Meer kan ik daar niet over zeggen . Schurkenstaten anno 2008 .

En dat wil bij de EU? :roflol:
OH SHIT, HET ZIT ER AL IN :angstig:

Heb daarjuist de volledige reportage gezien, echt schokkend en tragisch. Ik vind dit erger om naar te kijken dan een onthoofding in Iran bijvoorbeeld...

Mja lid v

Minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht (Open VLD) wil het probleem aankaarten bij zijn Bulgaarse collega, maar waarschuwt ervoor dat we dat land niet moeten terechtwijzen. Hij pleit voor een bredere en genuanceerde aanpak van het probleem.

Wat een berg slappe drek.

Dat zou kunnen. En ik mag het hopen.
Niettemin is het feit dat het zo slecht gesteld is daar voor de hele EU een schande en lijkt het me een logisch gevolg dat de hele EU een zeer sterke hand maakt om dit soort praktijken op te lossen. Niet alleen het land zelf. De EU is hopelijk meer dan alleen een netwerk om financiëel gewin veilig te stellen. Laten we anders iig consequent zijn en de universele verklaring van de rechten van de mens gewoon weg te fl*kkeren. De media doet dus het ook goede door iig de EU terecht te stellen, naast een mogelijk onterechte terechtstelling van De Gucht. (die ik overigens niet ken)

Ik heb er twee keer naar gekeken op Netwerk. het moet niet kunnen. Hartverscheurend.

Terwijl ze gewoon een warm onderdak hebben redelijk eten, genoeg ruimte. Volgens mij sporen die verzorgers gewoon niet.

Apenland . Meer kan ik daar niet over zeggen . Schurkenstaten anno 2008 .
Nu wil ik hier toch even graag op reageren gezien ik meerdere malen de sloppenwijken in Bulgarije heb mogen betreden (een prachtig land overigens), de criminelen daar stammen zelden af uit de autochtone bevolking maar komen voornamelijk uit het gympsie milieu.
Ik heb er twee keer naar gekeken op Netwerk. het moet niet kunnen. Hartverscheurend.

Terwijl ze gewoon een warm onderdak hebben redelijk eten, genoeg ruimte. Volgens mij sporen die verzorgers gewoon niet.

De meeste hoog opgeleide Bulgaren verstekken naar de VS of West Europa omdat zij denken het daar beter te zullen hebben - en komen daar vaak ook in hogere functies terecht, een kennis van mij als voorbeeldwelke voor een presticheuze universiteit een lab. voor bloedonderzoek is gaan leiden -, helaas blijkt later vaak dat ze er door verschillende oorzaken ongelukkig worden. Probleem is dat op dat moment het voor hen uiterst moeilijk wordt om terug te kunnen keren i.v.m. werk.

Terug
Naar boven