Fitness Seller

Schwarzenegger2 supplements

Schwarzenegger2

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Ik zit er sterk over te denken om voor mijn volgende kuur (pas over 6 of 9 maanden) zelf injectables te maken. Nu dacht ik, als ik toch bezig ben kan ik net zogoed een injecteerbare Clomid en Nolvadex maken.

1. Kunnen deze tesamen worden geinjecteerd? ( beide oliebasis )
2. Moeten deze lager gedoseerd worden nu ze maar 1x langs de lever komen?

Ik heb nog nooit gehoord van injecteerbare tamoxifen, los dit gewoon op in water of een andere solvent en gebruik het oraal.
2: Niet lager doseren want dat verhaal van minder langs de lever passeren is volgens mij een fabeltje.

moet niet gekker worden hier.Werk zelf in een laboratorium,komt wel meer bij kijken.

haha prachtige reactie kriel! hahah

gewoon doen waar het voor bedoeld is anders ga jij straks ook 4 sec out:p

Waarom zou je?

• Topic Starter Topic Starter

Omdat HG producten tegenwoordig meer fake dan echt zijn. En de UG producten doorgaans flink onder gedoseerd zijn! maar goed, ik had op dbb een topic gelezen over hetzelf bereiden en een paar sites gevonden met grondstoffen. Dus ik wilde me er zelf is aan wagen. Maar er komt dus veel meer bij kijken.. toch bedankt

wattmans en steriel werken,doe je niet ff op je keukentafel bro.
De poeders zijn net als de vails....een gok of je goede krijgt.Daar wordt zeer veel in gescammed. En sommige vragen belachelijke prijzen

met de mooie kwaliteit UG labs die we vandaag de dag hebben zou ik me hier niet aan wagen man, de risico's die het met zich mee brengt (denk aan onvoldoende steriliteit etc) is het niet waard om hier mee te rotzooien.

hmm.. 20 gr test p is +- 20 vials test p if i'm correct, 20x marktprijs = tussen de 600 a 800e vermoed ik?

je bent zeker goedkoper uit met poeder, maar je moet wel de juiste benodigdheden hebben en dan kan je idd nog gescammed worden + je kan vraagtekens zetten bij de sterielheid ervan(maar dat kan je ook doen bij marktgear)
right?

• Topic Starter Topic Starter
hmm.. 20 gr test p is +- 20 vials test p if i'm correct, 20x marktprijs = tussen de 600 a 800e vermoed ik?

je bent zeker goedkoper uit met poeder, maar je moet wel de juiste benodigdheden hebben en dan kan je idd nog gescammed worden + je kan vraagtekens zetten bij de sterielheid ervan(maar dat kan je ook doen bij marktgear)
right?

Dat vind ik nou ook. Ik bedoel ik las afgelopen week nog over een UGlab in Duitsland, dat was opgedoekt door de politie. Er waren nergens handschoenen oid te bekennen en de spullen werden bereid in een garage. De 6 mannen die waren aangehouden hadden geen enkele Affiniteit met laboratoriumwerkzaamheden of wat dan ook!

Het poeder wordt trouwens automatisch steriel als je het samensmelt met de olie. Je hebt inderdaad nog steeds de kans dat je gescamd wordt wat betreft het poeder, maar als je zeker bent van je bron ben je zóveel goedkoper uit. Daar komt nog eens bij dat héél veel UG-producten worden ondergedoseerd.

Ik wou net zeggen...heb wel eens foto's gezien van UG labs. Kan je zeggen dat je daar echt niet blij van wordt.

moet niet gekker worden hier.Werk zelf in een laboratorium,komt wel meer bij kijken.

hoe is de naam van al die krielgear ?
als je nog geen naam hebt, help ik je wel even,

bijvoorbeeld :
injects : krielthanat & krielbolon orals : krielabolics , krielanabol

overspoel me niet meteen met karma enzo, was gewoon graag gedaan :)

:D

van dat vieze ULAB in Germany is trouwens een reportage te zien, is ergens op www.team-andro.com te vinden

edit : 1 van deze vids is het :

http://clips.team-andro.com/video.php?&viewtype=&category=all&catid=6&ordertype=DESC&videoold=all

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven