XXL Nutrition

Scooter gejat

Stefox

Cool Novice
Waardering
0
Dus ik kom net aangefietst thuis en tot mijn verbazing is mijn scooter foetsie. Niet erg, dacht ik, m'n vader zal er wel mee bezig zijn geweest. Ik vraag mijn moeder of die weet waar de scooter is, die heb geen idee.

Ik loop naar de schuur/werkplek van m'n pa en kijk of hij daar is. Geen scooter, geen vader. Ik vraag 'waar is pa?' 'die is bij de buurman, waar is je scooter dan?' 'ja, die is er niet'. Ik rustig aanbellen, m'n vader doet open. 'Weet jij waar m'n scooter is?' 'Je scooter?' en op dat moment dringt het door. K*t h**ren zooi, zeg ik nog tegen mezelf.

Ik heb gister nog met dat ding rondgereden. Ik parkeer hem altijd voor de deur en, tegen beter weten in, zonder slot (behalve stuurslot dan). Vannacht sliep ik bij m'n vriendin, maar hij is dus gewoon voor de deur vandaan gejat.

Ik in rep en roer die van mijn zusje gepakt en mee naar het pliesie bureau gesjeest, maar ook die mensen hebben natuurlijk niet alle tijd van de wereld en moeten ook slaapies doen.

Nu heb ik bijna mijn autofahrbewijs, dus dat is niet zo'n probleem. Wat ik alleen wel zo achterlijk vind is dattie gewoon voor mijn deur is weggejorist, terwijl ik hem nog wel wou gaan verkopen. Life sucked soms best wel.

Kan de DBB knokploeg misschien uitkomst bieden? :D

moet je eerst weten wie het gedaan heeft he...

weenie waar je woont, maar als je inde randstad woont , vind ik het echt heel dom om je scooter alleen op stuurslot te zetten

Hij zal wel niet in de randstad wonen want daar zit het vol met parasieten en is je scooter binnen 1 dag weg als je hem zo op slot zet. Ik heb expres een niet zon dure en mooie brommer gekocht, want als ik hier in Amsterdam rondrij met een dure schakelbrommer of een vette DNA is die pleite.

• Topic Starter Topic Starter
Best wel owned ja. Ik woon in vlaardingen, rondom Rotterdam. Vrij rustige buurt met een nogal hoog kakgehalte, en hij heeft altijd 2 jaar lang voor de deur gestaan met alleen een stuurslot.

Tis waarschijnlijk rond 1 uur gebeurd toen er een hoop dronken jongeren herrie aan het maken waren in de straat. Ik vind het nog niet eens zo erg, ik had er alleen nog wel 100 euro voor kunnen vangen of iets dergelijks, dus wel een beetje jammer.

Maar hij starte niet goed.... ook moet je hem eens kuizen :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Twas ook een vrak, btw. Het was een puch typhoon, en die schijnen vaak gejat te worden om het motorblok (?) maar dat ding van mij viel al bijna van ellende uit elkaar. Ach ja, ik hoop dat iemand er heel blij mee is geworden.

100 euro nog maar? dan valt het aan de ene kant wel weer mee, al is het altijd klote dat je mensen bij je huis geweest zijn om iets van je te jatten :mad:
volgende keer er 220 op zetten misschien? :D

Twas ook een vrak, btw. Het was een puch typhoon, en die schijnen vaak gejat te worden om het motorblok (?) maar dat ding van mij viel al bijna van ellende uit elkaar. Ach ja, ik hoop dat iemand er heel blij mee is geworden.

Jep, thx man.

klote voor jou

Waarschijnlijk kun je hem van de dader weer kopen.

dingen zoals marktplaats en je lokale 2de hands fietsenboer even goed in de gaten houden

Je bent ook wel een pik met ui zeg. Waarom leg je niet een ketting door je wiel?? Teveel werk? Stel, je hebt dat ding net nieuw en je bent allrisk verzekerd. Hell no dat je ook maar 1 cent uitgekeerd krijgt.

Scooters zuigen!

Maar het is wel k*t voor je!

Agh je begon er toch te oud voor te worden;)

Een scooter verkopen voor 100 euro? Rij je alleen op het achterwiel ofzo :roflol:

ook al was hij niet veel meer waard het gaat om het idee dat mensen gewoon met hun poten van je spullen af moeten blijven.

laatst hebben ze hier ook 180 auto banden lek gestoken en waarom? om pret te hebben.

Ja mijn goede fiets is ook laatst bij het station gejat. Kon ik 100 euro gaan betalen voor een 2-hands die al binnen een week allemaal mankementen bleek te vertonen.

Terug
Naar boven