XXL Nutrition

sensation black

Het word weer een lekkere cardionight dat kan ik je wel vertellen :D

BTW next stop >> Q-Base, dat word denk ik het beste feestje die ik ooit zal meemaken :D

• Topic Starter Topic Starter
FireStarter zei:
Het word weer een lekkere cardionight dat kan ik je wel vertellen :D

BTW next stop >> Q-Base, dat word denk ik het beste feestje die ik ooit zal meemaken :D

maar ik mis daar de echte hardcore van NU, jammer

Yep zal er ook zijn op Black

yepz ik ook fff flink feestje bouwen

Er waren kluisjes op white. Dus die zullen er ook wel op black zijn, ik weet alleen niet hoeveel kluisjes. Had het gelezen in een topic op www.partyflock > forum > feesten > kluisjes

ik ga ook, maar of ik jullie zal tegenkomen??? :D

wordt wel weer knallen!

sommige gekken herken je zo :D

Gedraag jullie!

nou net wakker, Het was in het begin wat rustig, niet echt mijn smaak, vond Luna goed draaien, megamix maakte best wel kapot hehe, darkraver draaide op zich wel stevig maar iets te langzaam naar mijn mening, Pavo vond ik wel aardig, Promo ging LOS!! alles eruit.
Vond het decor ook wel kick, griekse hel en dat paard dat door de zaal trok was ook wel geinig.
debiel druk soms met die in/uitgang naar de ring af en toe, hadden ze wel wat beter mogen regelen imo.
Ik heb me super vermaakt daarzo :thumbs:

Er waren daar trouwens wel HUGE MOFO's daarzo man, echt tanks heb ik zien rondlopen, iemand die kerel in tuinbroek gezien, HOLY SHIT! :eek:

Die gast in die tuinbroek heb ik ook even voorbij zien stomen, wat een beer was dat he en super droog ook.

Ik heb me ook goed vermaakt trouwens, heb meteen een procentje verbrand geloof ik :D

die gast in die tuinbroek heb ik gemist... maar wel heel veel magere iele ventjes gezien die zo nodig hun shirt moesten uittrekken....

darkraver draaide op zich wel stevig maar iets te langzaam naar mijn mening,

darkraver draaide helemaal niet, was een cd:(
was zn platen vergeten of zo

en die gast in de tuinbroek heb ik nog mee geouwehoerd ja, had net een wedstrijd gehad of moest ie nog doen zei ie, zat op 3 a 4%

wat een beer zeg, die maat van m ook

zei tegen m dat die maar eens wat eiwitten moets gaan eten:D

vond wel bruut feest ja, wel triest da er weer mannetjes moesten rondlopen in een wit t-shirt

inderdaad zwaar brede kerels gezien, niet normaal meer!!

maar hulde aan Promo, ben gebleven tot de laatste bazzzzz!!!

superfeest!

Woow ik heb net de live set van Yoji Biomehanika gedownload en ik moet zeggen dat het supervet klinkt! Echt vet!

Straks ook ff de rest van de sets downloaden en als ik een stro'tje kan fixen dan zet ik de zooi wel ff online voor jullie.

Die van Yoji wil ik zeker checken!

Ik kon ff geen snelle stro vinden, dus ik doe het maar via Serv U, aangezien ik maar 40kb u/l speed heb, wil ik maar 1/2 users tegelijk hebben die downloaden.
Je kan nu de sets van Yoji en Promo van me downloaden, de rest ben ik nog aan het binnenhalen.
Wie wilt downloaden moet me maar ff een PM sturen, dan krijg je ip + pass etc.

KRZA zei:
inderdaad zwaar brede kerels gezien, niet normaal meer!!

maar hulde aan Promo, ben gebleven tot de laatste bazzzzz!!!

superfeest!

Promo en Luna waren mijn helden van de nacht.

Eigenlijk beetje nadruk op Luna, maargoed da komt misschien omdat de vorige 2 zo brak waren, en omdat het zaakje begon te werken :D

En Promo ach... geen woorden voor :)

ik ga denk vrijdag naar hollywood, daar draait Luna bij I love Hardstyle ff kijken of ik mijn kaartje kan laten signeren :cool:

Terug
Naar boven